97. bölüm

918 71 95
                                    


apartmanın girişinden geçerken gözü duvara monte olan boy aynasına takılmıştı. Adımlar kısa bir ar duraksarken önce kafasını sonra bedenini aynaya doğru döndürdü.

baştan aşağı kendine baktığında yüzünü buruşturmuştu. Gerçekten berbat görüyordu. H*apın etkisi geçmiş olmasına rağmen yan etkileri hala duruyordu. Gözlerinin altındaki mor halkalardan ne halde olduğu gözle görülür cinstendi.

Derin bir nefes aldıktan sonra dairelerinin kapısına gidip usulca anahtarı çevirdi. Sabah erkan bir saat olduğu için annesinin hala uyuyor olmasını içinden dilemişti.

Kapıyı hafifçe aralayıp ayakkabılarını çıkarırken annesi mutfaktan kafasını uzattı.

''Ateş geldin mi oğlum ''

Ateş cevap vermezken üzerindeki ceketi asıyordu. Annesi ellerini önünde mutfak önlüğüne silip ateşin yanına geldi. Oğlunda bir gariplik olduğunu anlayan anne tek kaşını havaya kaldırdı.

'' Ne bu suratının hali böyle ''

Ateşin bıkkınlıkla nefes verirken çatallaşan sesinden dolayı boğazını temizledi.

'' Sabah kadar ders çalıştık. Geç uyumuşuz ''

Eğer gerçekleri söylerse annesinin hem ersinin başına hemde o gece kulübünün başına bela olacağını biliyordu.

'' Ha öyle diyorsun yani ''

Ateş odasına doğru yürümeye başlarken annesi arkasından gidiyordu.

'' Çok uykum var anne ''

Ateş odaya girdiğinde kapıyı kapatsada annesinin tekrar açıp içeri gireceğini adı kadar iyi biliyordu.

'' E niye yatmadın ateş aşk olsun oğlum. Yeni adet mi çıkardın bunu ''

Ateş yatağının üzerindeki battaniyeyi kaldırıp altına girdi.

'' Anne çok uykum var ''

Ateşin annesi pes edip odadan çıkacakken oğlunun alnındaki kızarıklığı fark etti. Elini ateşin alnına koyduğunda göz bebekleri büyümüştü.

*

Oğuz duştan çıkmış bornozuyla odasına girerken çalan telefon ile adımlarını hızlandırdı. Dün gece ateşe yaptıklarından sonra hala gerginliğini üstünden atamamıştı. Gelen aramayı kabul edip telefonu kulağına götürdü.

'' Efendim ''

'' Nihayet uyandın yani. Oğlum çatlarım . Neydi dün gece öyle ya ''

Ersinin müridlerinden biri , dün akşamın kritiğini yapmak için lafa giderken oğuz yatağının üzerine oturdu.

''Ya bırak dün geceyi görüntüler kesin yayılmıştır internette rezil oldum ''

Ateş, oğuzun umurunda dahi olmadığı için okulda dayak yerken ki görüntülerinin internet sitelerinde gezmesini dert ediyordu.

'' Aman izledim ben onu lan . Senin yüzün gözün gözükmüyor bile . Çeken kimse Ateşi başrol yapmış. Allah bilir bu sana saldırdığında haplı falandı ''

'' Yazık . Ateşten böyle hareketler hiç beklemezdim. Şimdi okulda da kesin yayılmıştır bu görüntüler işi artık çok zor. Ateş artık dedikoduların göbeğinde ''

'' Off Ersin ne yaptı asıl onu merak ediyorum. Yani çocuğa bir şey olsa bir de onun tanıdık mekanda resmen başına kalacak ''

'' Nasıl yani ''

'' E herhalde oğuz H*p bu a*pirin mi ''

*

'' Hay bismillahirrahmanirrahim ateş haydi kalk annecim şu ilacı içiver . kaldır başını kaldır haydi ''

Ateşin annesi oğlunun başında bir elinde bardak diğer elinde ilaçla çömelmiş bekliyordu. Ateşin alnına koyduğu ıslak bez de ateşini düşürmediği için artık endişelenmeye başlamıştı.

Ateş mayışmış gözlerini zar zor açtığında annesinin avucunun içindeki h*pı gördü. Ateşin gözleri belirirken ürkerek kendini geriye doğru attı.

'' hayır ilaç istemem ''

'' Ay olmaz annem olmaz ateşin var yavrum . İlaçsız olmaz örtünme böyle havale geçireceksin . Hadi annecim ne olur . ''

Ateşin boynuna kadar çektiği battaniyeyi zorla üstünden çeken kadın elini tekrar alnına koydu.

'' Olmazsa biz seninle hastahaneye gidelim . Hey allahım yarabbim. Bak bir gece dışarıda yattın gördün mü başına neler geldi. Yerde mi yatırdılar penceremi açtılar. Ne yaptılar. ''

Ateşin annesi , eşini aramak için odadan çıkarken söylenmeye devam ediyordu.

'' Bir daha yok ateş. Bu son ha bilesin ''

Ateş bıkkınlıkla yutkunurken alnındaki ıslak bez parçasını yere atıp battaniyeyi tekrar boynuna kadar çekti.

*

'' Oğlum yesene sende ''

Erhan önündeki tabaktan börekleri bir bir midesine indirirken Ersin parmaklarını kütürdetiyordu. Şuan bir şeyler yiyebilecek durumda değildi.

'' Yok abi canım hiç bir şey istemiyor ''

'' Demek kırdın döktün ha. İyi geçti mi bari ''

Erhan ağzındaki lokmasını bitirmeden konuşurken yerdeki cam kırıklarına baktı. Ersin sinirini vazodan çıkarmıştı.

'' Geçmedi. Nasıl yedim ben numaraları. Ateşin hali gözümün önünden gitmiyor. Bir yere kadar saklayabildi işte kendini. patladı ''

Kapı zilinin çalmasıyla ersin oturduğu koltuktan kalkıp kapıyı açmaya gitti. kapıyı açtığında gördüğü kişiye zoraki bir gülümseme ile baktı

'' Senmiydin ''  

Ben Seni Daha Çok (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin