67. bölüm

1.2K 102 144
                                    


'' Oğlum hadi üstünü değiştir . Yemeğe oturacağız ''

Annesi bir yandan salonda sofrayı kururken bir yanda kanepede yayılıp televizyona dalmış ateşe sesleniyordu.

''tamam anne birazdan ''

Babası yüzündeki kemik gözlüklerin sapını tutarak ateşe seslendi

''Oğlum hadi anneni kızdırma . bak çantan bile salonun ortasında ''

Ateş gözlerini devirirken zar zor doğrulduğu koltuktan kalkıp çantasını elini aldı. Odasın gidecekken çantasından gelen telefon sesiyle duraksadı.

''Öf kim bu ya şimdi '' dedikten sonra telefonunu çantasından çıkarmak için elini küçük cebe soktu. Titreyen telefonu çekerken küçük cepten halının üzerine son model bir mp4 player düştü.

Elinde çalan telefonu tutarken yere eğilip kendisine ait olmayan playeri halının üstünden kaldırdı. Şaşkınlıkla elinin içine bakarken anne ve babası pür dikkat onu izliyordu.

''ateş '' diye sorarcasına babası seslenirken elinde çalmaya devam eden telefona baktı . Ekran ersin arıyor yazısını görünce sırasıyla önce annesine sonra babasına kaçamak bir bakış attı.

''Alo ''

'' Bana başka bir şans bırakmadın . Borcumu ödemek için bende mecbur kaldım.

ateş bir yandan onu izleyen anne ve babasına bakarken içinden ersine sövüyordu.

'' Tamam . Peki yarın konuşuruz . '' dedikten sonra babasının yanına geldiğini görünce hızlıca telefonu '' iyi akşamlar '' dedikten sonra kapattı.

'' Bu da nereden çıktı ateş''

babası mp4 playeri eline alıp incelemeye başlarken ateş üstündeki şaşkınlığı atıp cevap verdi.

'' Burak verdi baba ''

'' uçmuş mu bu çocuk kaç para bu cihaz senin haberin var mı ''

annesi kısık gözleriyle burnunun üzerinden bakarak konuşmuştu.

'' Hemen iade ediyorsun bunu '' Babası sakinliğini korumaya çalışsada kızgınlığı her halinden belliydi.

''Baba hediye vermedi zaten. Şimdilik. O başka bir rengini almış. Ben kullanayım diye ''

Babası parmağını evin penceresinden dışarıyı göstererek '' Olmaz . Geri vereceğiz .'' dedi.

''Baba bu saatte nasıl geri götürüp verelim. Çok ayıp olur ''

Ateş alttan alarak çözüm bulmaya çalışıyordu.

'' Ateş, annesinin babasının haberi var mı ? Allah korusun laf söz olur altından kalkamayız. '

Annesi bir yandan bardakları diziyordu.

''Var annesi yanımızdaydı zaten. Baba şimdi çok geç oldu . Yarın geri veririz ''

Babası yarısı kurulmuş yemek sofrasına somurtarak oturmuştu.

''Olmaz ki böyle . Sabaha kadar elleme. Al kaldır bunu yarın hemen teslim et ''

Ateş , babasından telefonu aldıktan sonra hızlıca odasına doğru yürüdü. Ailesine karşı onu zor durumda bıraksa da ister istemez utangaç bir şekilde gülümsemeye başladı.

Ersin ile şuan bu durumda olduklarına hala inanamıyordu. O konuşmadan sonra hiç bir şey yokmuş gibi hayatlarına devam ediyorlardı.

Cep telefonun birlikte çekildikleri resmi açıp tek yatağının üstünde dizlerini kırarak oturdu. Resme bakarken yüzündeki gülümseme dahada genişlerken annesinin odaya girmesiyle hemen telefonun ekranını kapattı

Ben Seni Daha Çok (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin