82. bölüm

1.2K 103 130
                                    



*

Kendini teslim edercesine gözlerini yumup o da ersine doğru yaklaşmaya başlarken elleri titriyordu. Vücudundaki kan basıncının yüzüne pompalandığını hissederken kulakları uyuşmuştu.

Bir nefes mesafesinde olan dudaklar birleşmek üzereyken kapı kilidinin çevrildi. Ortamdaki büyü kilit sesiyle bozulurken ateş oturduğu yerde adeta zıplayarak kendini geriye attı.

Ersin oturduğu yerden doğrulurken ikiside bir birinin yüzüne bakmadı. Daha doğrusu bakamadı. Gereksiz bir uzaklıkta durmaya dikkat ederek kapıyı açan kişiye baktılar.

Okul hademesi kapıyı açtıktan sonra arkasında eylem ve erhan belirdi. Ateş , eyleme senin sonra hesaplaşacağız bakışlarını gönderirken eylem kafasını yere eğdi

Ateş çantasını yerden alırken ersin , erhana doğru parmağını salladı.

'' Erhan bu işte senin parmağın varsa ! ''

Erhan ellerini cebine sokup kaşlarını havaya kaldırdı.

'' Yok be abi. Benim ne parmağım olacak. ''

Ersin inanmayan gözler ile bakınca erhan gözlerini devirdi.

'' Siz telefonlarınızı açmayınca. Yani ulaşamayınca kalktık geldik ''

Eylem başıyla erhanı onaylarken ersin ceketini eline aldı.

'' Ben ateşi bırakmaya gidiyorum. ''

Ersin , ateşe doğru kafasını çevirirken ateş hala eyleme dövecek gibi bakıyordu. Ersin , ateşi kolundan tuttu.

'' Gel bırakayım seni ''

Ateş kafasını ersine çevirip başıyla onayladı. Ersin önden kapıdan çıkarken ateş eylemin yanından geçerken duraksadı. İmalı bir bakış attıktan sonra elinde tuttuğu kolyeyi ona uzattı.

Eylem avuç içi yukarı bakacak şekilde elini ateşe uzatırken bakışları yerdeydi. Ateş elindeki kolyeyi sertçe eylemin avucunun içine bırakıp atölyeden çıktı.

Erhan başını iki elinin arasına alırken eylem kafasını ona doğru çevirdi.

'' İstediğin zaman ne kadar sadık olabiliyorsun. Bravo valla ''

Erhan gözlerini devirirken atölyeden çıkıp eylemi orada bıraktı. Arkasından eylem de çıkarken ersin ve ateş arabaya binip eve doğru yola çıkmıştıç

Ateş , kulağındaki telefon ile gelen sesli mesajları dinlerken ersin son hızda arabayı sürüyordu.

'' Ateş neredesin sen . Aç artık şu telefonu ''

Tarzında annesi yirmiden fazla mesaj bırakmıştı. Ateş yüzünü buruşturarak mesajları endişeli bir şekilde dinlerken bu gecenin onun için zor olacağını tahmin ediyordu.

Ersin tek el ile direksiyonu tutarken kafasını ateşe çevirip kı sa bir bakış attı.

'' Evi aramayacak mısın ''

Ateş mesajların devamını daha dinleyip sinirini bozmamak için telefonu kulağından indirip cebine soktu.

'' Yok . Gidince artık ''

Yanağının içini diliyle şişirirken artık kararmış olan havadan dolayı yanan lambaları inceliyordu.

Ersin yüzüne yamuk bir tebessüm otururken mahçup bir ses tonuyla konuşmaya çalıştı.

'' Ya kusura bakma. Saçma bir gün oldu. ''

Ateş kafasını ersine doğru çevirip diliyle dudağının üstünü yaladı.

Ben Seni Daha Çok (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin