86. bölüm

1.1K 100 184
                                    


  Yan kabindekiler sigaraları ve dedikoduları bitmiş olacak ki kabinin kapısının kilit sesi ateşin kulaklarına doldu. Ateş kabinde bir süre bekledikten sonra dışarı çıkıp lavaboların olduğu bölüme geçti..

İki elini lavabonun kenarına dayayıp aynada kendi görüntüsüne baktı. Gözleri ağlamaktan ve kendini sıkmaktan kızarmış ve şişmişti.

İşte bunca zamandır korktuğu şey başına gelmişti. Ve herkesin öğrenebileceği en kötü şekilde bu gerçekleşmişti.

Yolda görse tükürüğünü dahi atmayacağı yan kabindeki konuşan kırmançilerilere dedikodu malzemesi olmuştu.

elinin tersiyle gözlerinin kenarlarındaki yaşı sildikten sonra ellerini sabunladı. Yüzüne bolca su çarparken kendini tokat atıyordu adeta. Yüzündeki suları duraladıktan sonra kapıya yöneldi.

Kapının kolunu çevirmek için uzattığı kolu havada kaldı. Kafasını yukarı doğru çevirip gözlerini yumdu.

''Allahım sen yardım et ''

Kapının kolunu çevirip koridora çıktıktan sınıfa doğru yürümeye başladı. Kafası yerden kaldırmamaya çalışarak yürüyordu. Çünkü herkes ona bakıp ya gülüyor yada ona bakıp yanındakinin kulağına fısıldıyordu.

Zar zor sınıfa girdikten sonra bir kaç kişi sıralarda otuyordu. Çekinerek sırasına geçip başını önüne eğdi. Eylem kapıdan girip ateşin yanına geldiğine ateş oralı olmamıştı.

'' Ateş ''

Ateş başını kaldırmadan duymamızlıktan gelirken eylem sırtındaki çantayı çıkarıp masanın üzerine koydu. sıranın kenarına oturup ateşe doğru yaklaştı.

'' Sana kazık attım. Biliyorum iğrenç bir insanım ama sana anlatamayacağım şeyler var ateş ''

Ateş eğdiği başını kaldırıp eyleme çevirdi. Eylem mahçup bir ifadeyle bakarken ateş eşyalarını toplayıp sınıftan çıktı. Eylem ile artık tek bir şey bile öğrenmek istemiyordu.

Kollarını göğüsünde buluşturmuş koridorda yürürken, gülen ve imalı bakışlara sinirli bir bakışla karşılık veriyordu. Ders saati yaklaştığı için çok kalabalık olan koridorda yürürken omzunda bir el hissetti.

''Ne bu gözlerinin hali. İki gün sonra unuturlar. ''

Ateş, omzunun üzerinden arkasına baktığında ersini görmesiyle sinirle ona ona doğru döndü. Göğüsünün üstünde birleştirdiği kollarını çözüp iki yanına bıraktı.

'' Öyle mi ? Sen öyle diyorsan öyledir tabi. ''

Ateş alaylı bir şekilde konuşurken ersin gözlerini devirdi.

Ersin sakinliğini korumaya çalışırken ateşin ne kadar sinirli gözüksede bu üzgün ve bitik haline dayanamıyordu.

'' Ben halledeceğim . Gerekirse tek tek herkes sustururum ''

Ateş alayla gülümsedikten sonra tek kaşını havaya kaldırdı.

'' Sen halledeceksin öyle mi? Sen hallettin zaten. ''

Ersin gözlerini devirirken ateşin daha fazla üzülmemesi için alttan almaya devam ediyordu.

''Tekrar söylüyorum; kimsenin yanına kalmayacak. ''

Ateş , ersine doğru bir adım yaklaşıp gözlerini kıstı.

'' Kim dedi yanına kalacağını? Senin de, o kankan Oğuzun da canını yakacağım oğlum. ''

Ben Seni Daha Çok (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin