bana dokunduğunda tam olarak paniklememe yol açan şeyin ,arzuladıkları kişi tarafından ilk kez dokunulan bakire kızların irkilmesine yol açan şey olduğu aklıma hiç gelmemişti.
erkek, onların var olduğunu hiç bilmedikleri sinirlerini uyarır ve bu da kendi başlarına yaşadıklarından daha çok rahatsız edici zevkler duymalarına yol açar.
Bu kadar kolayca olabilir miydi. Herhangi bir yerde bana dokunduğunda tümüyle gevşeyip iradesiz hale mi gelecektim. İnsanların tereyağı gibi erimekten kastettiği şey bu muydu.
Ve nasıl da tereyağı gibi olduğumu niçin gösteremeyecektim ona.
O zaman olacaklardan korktuğum için mi ? . yoksa bana gülüp geçmesinden , herkese söylemesinden ya da benim ne yaptığımı bilmeyecek kadar küçük olduğum gerekçesiyle her şeyi görmezden gelmesinden mi korkuyordum? Sanki kendisi çok büyükmüş gibi
Onun eyleme geçmesini istiyor muydum . yoksa yaşam boyu hep özlem çekmeyi mi yeğliyordum.
12.05.2008
gözlerimi yumduğum sırada şuan gerçekleşen şeyin rüya yada hayal olabileceğine kendimi inandırmak istedim. çünkü bana dokunduğunu hayallerimde çok fazla kurmuştum.
Rüyalarıma çok fazla konuk olup şehvetin doruklarına çıkıyorduk. o yüzden bununda onlardan biri olabileceğini kendimi inandırmak istedim. Gözlerimi hafifçe araladığımda tuvalette hala arkalı önlü dar kabinde duruyorduk ve sırtımda elinden bedenime doğru akan sıcaklık ve akım olduğu yerde duruyordu.
tamam şimdi anlaşıldı senin derdin diye tıslayıp sırtıma parmağıyla dokunmak ne demekti. Derdimi ne olarak algılamıştı. yoksa fark etmişmiydi ona karşı olan cinsel ilgimi ve arzumu.
kafamda deli düşünceler devam ederken. Omzumun 10 cm aşağısında olan parmağını çok ağır bir şekilde beyaz kumaş gömleğimin üstünden indirmeye başlamasıyla bedenimde aşağı doğru eriyip inmeye başladı.
parmağı aşağı doğru inerken geçti yerleri adeta yakıyor ve derin yaralar bırakıyordu. ellerimi sıkıca yumruk yaparken elimde beliren acıyı algılayamıyodum bile. kalbimin deli gibi attığını hissettim .
Çünkü rüyalarını gördüğüm şey gerçek oluyordu. havadaki cinsel gerilim gözle görülebilir cinsteydi adeta. parmağını o kadar yavaş aşağı doğru indiriyordu ki pisikopat , delirmemek elde değildi .
parmağı sırtımda yavaş yavaş ilerlerken bel hizama indiğinde sadece kendimin duyabileceğini düşündüğümde kısıklıkta adını yakıcı bir şekilde tısladım.
nefesim dudağımı alev alev yakarken yutkunuyordum. Dilim damağım kurumuştu . suya açtım yada aç olduğum şey başkaydı. ben ona açtım..
bütün vucudum yay gibi gerilmişti ve damarlarımdaki kan çok fazla hızlı dolaşıyordu. Bu benim hayatımdaki en erotik anlardan biriydi. çünkü 1 yıldır rötlediğim çocuk bana dokunuyordu ve eli bel hizamdaydı.
Alt komşuma baktığımda çadır tekrar kurulmuştu ve ben buradayım diye bağırıyordu. ereksiyonumdaki ağrı git gide artıyordu çünkü kemerimi de bağladığım için pantolonum ereksiyonuma baskı yaptıkca ufak ufak acıtıryordu.
pantolonumun dikişleri artık zorlandığı sırada fermuarımı açıp ereksiyonumu rahata kavuşturmamak için kendimi zor tutuyordum.
elini beyaz kumaş gömleğimden biraz daha aşağı kaydırdığı sırada alev alev yanan dudaklarıma dişlerimi gömdüm ve sertçe bastırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seni Daha Çok (GAY)
Novela JuvenilÖnemli olan birini değil birbirini bulmak. Artık biraz fark edin kimse mükemmel değildir. Sadece vücut resimlerine bakarak insanları seçip sonra niye böyle oldu demeyin. Herkesin hayalindeki kişinin gerçekte karşısına çıkacağını sanması da ayrıca sa...