eylem ile ersinin sarılması birbirlerine dokunmaları eskisi kadar canını yakmıyordu. kendini bir şekilde bu duruma alıştırmıştı. ayrıca ilişkinin eylem tarafı patlamaya hazır bir bomba olduğundan dolayı belkide çok uzun ömür biçmediğini için sorun teşkil etmiyordu. katlanabiliyor olması izlemek zorunda olduğu anlamına gelmediği için bakışlarını koalalardan çevirdi. ateş üstünde bir çift sinirli bakışlar hissetti . bakışlarını çevirdiğinde gördüğü kişiye şaşırmamıştı..
ateş kendine gönderilen sinirli bakışların sahibi erhan'a boş bir ifadeyle baktı. bu çocuğun amacını bir türlü anlayamamıştı. Erhan onunla tuvalet kabininde bir konuşma yapmıştı ama hiç bir şeyi açık açık söylememişti. üstü kapalı bir şekilde onun anlamasını bekleyerek bir uyarıda bulunmuştu. ateş ise kafasında bir şeyler oluşturmuş ama belirsizlikten dolayı net bir sonuca varamamıştı.
''hadi gelsene '' sesiyle ersine doğru gülümseyip sınıf kapısından dışarı çıktılar. ateş için çok güzel bir yüklemdi bu. ersin çağırır da o gitmez miydi hiç. koridordaki kalabalık azalırken bahçeye kadar yürüdüler . bahçe çıktıklarında '' hoop ersine nereye '' sesiyle ikisi de duraksadı. hala hepsinin yüzünde , ya nasıl olur bu ifadesi var iken ersinin ''siz gidin işim var '' demesiyle ateş şaşırırken cevaptan hoşnut olmayan müridleri dağılmaya başladı. okulun sınırlarının çıkışına kadar ikisi de tek bir kelime etmedi.
okulun arka köşesinde olan trafoya vardıklarına demir parmakların monte olduğu duvardan kalan paya ateş yaslandı. ersin cebinden sigara paketini çıkartırken ''şu zıkkımı içmesen olmuyor mu ''
''olmuyor ''
''kanser olacaksın kanser '' derken sitemli bir şekilde ifade takındı yüzüne ateş
''kötülere bir şey olmaz merak etme ''
''kaç kere söyledim sana kömür olacak o ciğerler kö..'' derken ersinin sağ elini kaldırıp avuç içini ona göstererek durması gerektiğini belirtirken '' başlama yine keyif sigara ayrıca bu'' dedi.
ateş gözlerini devirip pes etmesi ersinin yüzüne gülümseme yayarken sigarayı ağzına alıp eliyle siper edip yakmaya çalıştı. hava rüzgarlı olduğu için çakmaktan cılız çıkan ateş sigarayı yakacak güçte alevi engellerken ersin kendi etrafında dönüp rüzgardan kaçmaya çalıştı.'' bak allah işte içme olum işte '' derken muzurluğu gene iş başındaydı. . '' çok konuşma hadi '' deyip ateşin kucağına doğru eğildi. ersinin ne yapmaya çalıştığını anlayamayan ateş ersinin yüzüne boş boş bakarken '' hadisene '' komutuyla ellerini işaret etmişti.
ersin yine yapmaması ve söylememesi gereken bir şey yapmıştı. ateş titreyen ellerinin ersinin siper ettiği ellerinin üstüne koyarken yine sihirli anların birinin eşiğindeydi. ersin kafasının uzatıp çakmağı yakarken avuçları arasında kendine sürtünen eller ateşi alev alev yakmaya çoktan başlamıştı.
birinci denemede başarısız olan ersin yüzünü daha da yaklaştırdığın ateşin baş parmakların ersinin iki yanağına temas etti. ateş yutkunmaya başlarken gözlerini sımsıkı yumarken alt komşusu çokta ben geldim hey diye ufaktan yoklamaya başlamıştı. bir an önce şu lanet sigaranın yanmasını dilerken gelen kötü bir kokuyu yüzünde hissetmesiyle gözlerini hemen açtı. dumanlar halka halka çıkarken ersin geri çekildi. ateş sigaranın zararlarını biliyordu ama bu da yeni bir madde olarak aklına kazanmıştı. bir daha asla rüzgarlı havada ersinin yakınlarında olmaya niyeti yoktu.
ersin elinde sigarası ateşin yanındaki duvara yaslanırken gelen gürültü ve küfür sesleriyle ikisi de dikkatlerini sokağın başına verdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seni Daha Çok (GAY)
Teen FictionÖnemli olan birini değil birbirini bulmak. Artık biraz fark edin kimse mükemmel değildir. Sadece vücut resimlerine bakarak insanları seçip sonra niye böyle oldu demeyin. Herkesin hayalindeki kişinin gerçekte karşısına çıkacağını sanması da ayrıca sa...