107. bölüm

585 125 7
                                    


*

kuruldaki üyeler önlerindeki dosyaları inceledikten sonra arkalarına yaslandı. Oğuz geç kaldığı için müdür yardımcısından kısa bir azar yemişti. Oğuz yandan yandan bakarken ateş hiç oralı bile olmamıştı.

Artık bir an önce bitsin ve eve gideyim diye bakıyordu. Oğuzun tanıştıkları andan beri eline geçen en büyük fırsatı değerlendireceğini biliyordu.

'' Evet ilk seni dinliyoruz . Oğuz ''

kurul başkanın komutu ile oğuz oturduğu yerde hareketlenirken omuzlarını aşağı doğru düşürdü. Yine küçük emrah oyununu sergilemek için yüzünde acı bir ifade vardı.

Ateş kısa bir bakış attıktan sonra gözlerini devirdi. Oğuzun mağduru bu kadar iyi oynayacağına şaşırmıştı

Oğuz derin bir nefes aldıktan sonra başını soruyu yönelten kurul başkanınına çevirdi. Oğuz konuşmaya başlarken ateş gözlerini yumdu.

'' Hepsi benim hatam. O görüntüler gerçekleri yansıtmıyor ''

Ateş gözlerini açtığında neye uğradığını şaşırmıştı. Önce kurul başkanı ile göz göze gelirken yüzünde dehşet bir şaşırmışlık vardı. Bakışlarını Oğuza çevirdiğinde gözleri bir birine değdi. Oğuz, omzunun üzerinden bir bakış attı.

*

yarım saat önce..

'' Girmiş her halde ''

Oğuz , koridorda erhanın arkasında giderken sesi titreyerek konuşmuştu. Çekingen adımlarını atarken Erhan yüzüne alaylı bir gülümseme oturttu. Oğuzdan gözlerini bir an bile olsun ayırmadan elini montunun için cebine soktu. Oğuz gözlerini devirirken Erhan cebinden çıkardığı cd kılıfını havaya kaldırdı.

'' Kolay gelsin ''

Hayat biz planlar yaparken başımıza gelenleri diye boşuna söylememişler. Erhan gece hayatı ile ilgili çektiği filmin montajında gerçekleri bir bir görmüştü.

Oğuzun , ateşe ulaştırılması için kendi eliyle verdiği h*p çok net bir şekilde gözüküyordu. Erhan bu sefer yapması gerekeni yapmış ve Oğuza restini çekmişti. H*p olayında her ne kadar Ateşin adını temizleyemesede en azından okuldan atılmamasını sağlamıştı.

Oğuz, Erhana biraz mahçup biraz sinirli bakış attıktan sonra derin bir nefes verdi. Kapının önüne yaklaştığında son bir kez erhana baktı.

Bakışlar yapma der gibi desede erhan elinde tuttuğu cd ile ne kadar kararlı olduğunu gösterdi. Oğuz bu kaçan fırsat ile Erhan'a içinden saydırıyor olsa da başka çaresinin olmadığını farkındaydı. Kapıyı çaldıktan sonra içeri girdi....

Ben Seni Daha Çok (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin