56. bölüm

1.4K 125 438
                                    



''neyse , bombayı duydun dimi ''

''ne bombası ''

yürümeye devam ederken aniden durdu.

''seninkiler fena patlamış olum ''

ateş elini kafasına götürüp kaşımaya başladı.

''biraz açık konuşsana ''

'' eylem ve ersini diyorum ''

ateş gözlerini iyice kısmaya başlamıştı

''nereden benimkiler oluyoe be ''

burak ateşin çıkışıyla neye uğradığını şaşırırken bu tepkiyi beklemiyordu.

''ya lafın gelişi söyledim ''

burağın süngüsünün düştüğünü gören ateş uzatma niyetinde değilmiş.

''ne olmuş '' derken yüzüne sahte bir merak ifadesi koymuştu. çünkü bizzat yaşadığı olayı yeni öğrenmiş gibi yapması gerekiyordu.

''eylem ersini aldatmış ''

''ne diyorsun '' derken sesinde yine sahte bir şaşırma tonlaması vardı.

''Duydun işte. K*hpe aylardır aldatıyormuş. sen ersin bunu öğren karne günü kıyameti kopar ''

bir yandan burak anlatmaya devam ederken okula doğru yavaş yavaş yürüyorlardı.

''oğuzda biliyormuş galiba tam detaylı bilmiyorum ama oğuzun ağzını burnunu kırmış''

ateş dinlemeye devam ederken olayların buraya kadar ki olan kısımlarını zaten biliyordu.

''ersin eyleme bıçak çekmiş''

ateş ''naapmış '' diye bağırırken yoldaki geçenlere konuşlan iki gence bakmıştı.

''bağırma lan ''

ateş okuldaki kırmancilerin kızlardan beter olduğuna karar verdi. dedikodu kazanı öyle bir kaynamıştı ki yalan yanlış herkes kafasında senaryo uydurmuştuç

ateş 'ölmüş mü '' derken sesinde alay vardı.

''vallaha ölmemiş ama bunları onu öldürmekten beter edeceği kesin ''

ateş bugünlük dedikodu kotasını doldurmuştu.

''boşver yesinler birbirini bize ne '' derken umursamaz bir tavır takınmaya çalışmıştı.

''aynen ama seni beklerken okan aradı. kapının girişinde bizim sınıftakilerin önünü kesip telefonlarını alıyorlarmış''

ateş kaşlarını çatarken meslek lisesinde olmak istemediğini binbeşyüzaltıncı kez hatırlıyordu.

''ne alaka ''

'' telefonları alıp eylemin numarasını siliyormuş''

ateş gözlerini devirmeden edemedi

''ersin mi siliyormuş''

bu soruyu inanamayarak sormuştu.

''yok işte diğer çiftdikişler''

'' ha müridlerini diyorsun ''

''ya deme olum şöyle . gülesim geliyo ''

okula yaklaşan ateş ve burak dedikodunun dibine vururken ateş cebinden telefonu çıkarıp eylemin ismini ''emine '' olarak değiştirdi.

*

okulun binasına geldiklerinde kulaklarına dolan müdürün sesi ile ateş şaşırdı. adamın hala konuşma yapması olur şey değildi. neredeyse saat bir 'e geliyordu. konuşmanın devam ettiğini anlayan ateş kapının girişinde duraksadı

Ben Seni Daha Çok (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin