'' Erhan. şimdi okula geçiyorum ben sen saat dörtte okulun oradaki halı sağda ol .''
''Anlaşıldı. Tamam ''
''Tamam . görüşürüz ''
Erhan telefonu cebine attıktan sonra oğuzun odasına girdi. Oğuz odasındaki kum torbasına yumruklarını savururken ateşi hayal ediyordu.
Kantinde üstüne saldırmasının hala hırsını alamamıştı. Hayatların üzerine düşen bu bu bombadan ne yaparsa yapsın bir türlü kurtulamıyordu.
Erhan oğuzun bu halini görünce gözlerini devirirken kum torbasının arkasına geçip elleriyle sabitledi.
''Acı yok Rocky ''
Kaşlarını çatarak ciddi durmaya çalışırken oğuz her yumruk attığında gülümsemesini bastırmaya çalışarak ''Acı yok Rocky '' dedi.
Oğuz , erhanın onla uğraşmasına daha çok sinirlenirken kum torbasına yana doğru itip yumruğunu erhana doğru kaldırdı.
''Sen .. ''
Erhan işaret parmağını burnuna götürürken diğer eliyle oğuzun yumruğunu yakaladı.
''Şşşt . Ağzını bozma. Sporcunun zeki çevik ve ahlaklısı maküldür ''
Oğuzun elindeki eldivenlerle alnının üstündeki teri silerken erhana kötü bir bakış attı. Yatağının üzerine oturup ellerini erhana doğru uzattı.
'' Yok bugün ağzımı bozmadıysam başka zaman bozmam ''
Oğuz ironik bir şekilde gülümserken erhan ellerindeki eldiveni çıkartıyordu. Oğuzun üzerine giderek düşün morelini toplamaya çalışıyordu. Dayak yemesini yediremeyeceğini biliyordu.
''İşte bu asaletinle fark yaratıyorsun tombiğim ''
Oğuz gözlerini devirdikten sonra yatağın üzerinde duran havluyu alıp kollarındaki teri silmeye başladı.
''Bu yanına kalmayacak ''
Erhan başını aşağı yukarı oynayarak onu onaylarken diliyle üst dudağını yaladı. Oğuzla uğraşıp onun tepkilerini izlemeyi seviyordu.
''Hmm . Bende onu diyorum işte . Böyle çenen konuşacağına yumrukların , uçan tekmelerin konuşsaydı düşmanın şimdiye yalan olmuştu. ''
Oğuz elindeki havluyla işi bitince yere doğru fırlattı. Ellerini dizlerinin üzerine yerleştirip erhana doğru kafasını çevirdi.
'' Sen geç dalganı ama bunun hesabını soracağım ona hemde çok kötü ''
Oğuzun gözlerinde intikam ateşi parlarken erhan bıkkınlıkla bir nefes verdi. Eğer oğuz ateş ile uğraşmaya devam ederse işin sonunun pok olacağı belliydi. Ersin olayların içine girerse darma duman olacağının bilincindeydi.
''Oğuz , oynadık bitti. Sende haksız olduğunu biliyorsun dimi. Onları kilitledin . Ateşin dedikodusunu çıkardın . Tamam onun yaptığıda kabul edilemez bir şey ama sen başlattın . Uzatma artık rahat bırak çocuğu ''
Oğuz elleriyle yataktan destek alıp ayağa kalkarken masanın üstündeki telefonunu eline aldı.
''Ya yemek yiyelim çok acıktım ''
Erhan gözlerini devirirken oğuzun dediklerini sallamamasından hoşlanmıyordu. odadan çıkıp mutfağa gittiklerinde annesi sofrayı hazırlamış ve dışarı çıkmıştı.
'' Bende hıyar ağası gibi sana bir şey anlatmaya çalışıyorum farkında mısın ''
Oğuz erhanı umursamayıp nar gibi kızarmış köfteleri bir bir midesine gömmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seni Daha Çok (GAY)
Ficção AdolescenteÖnemli olan birini değil birbirini bulmak. Artık biraz fark edin kimse mükemmel değildir. Sadece vücut resimlerine bakarak insanları seçip sonra niye böyle oldu demeyin. Herkesin hayalindeki kişinin gerçekte karşısına çıkacağını sanması da ayrıca sa...