*
'' Erhan ne o geceyi ben unutabilirim . Ne de Ateş söylediklerimi unutabilir. ''
Erhan duyduklarının ağırlığı altında ezilirken boynundan gömlek yakaları bitimine kadar kızarmıştı. Ersin eliyle burnun üstünü kaşımaya başladı. Erhan , ersinin o halini gördükten sonra diliyle üst dudağını yaladı ve hızlıca avuç içlerini yaslandığı duvara çarptı.
'' Ersin bak A.. ''
Kurul kapısının açılmasıyla Erhanın lafı yarım kalırken Ateş önde Oğuz arkada kapıdan çıktılar. Ateş , erhanı gördükten sonra bakışları ersinde takıldı. Onu burada görmeyi artık beklemiyordu.
Kısa bir an duraksadıktan sonra kapıyı kapatan Oğuza döndü. Sonuçta Erhanın oğuza şantajı sayesinde kurtulmuştu ama bunu ikisi dışında kimse bilmiyordu.
Oğuzdan böyle bir dönüşü zaten kimsede beklemiyordu. O yüzünden gözlerinde kocaman birer soru işaretleri ile bakmıştı.
'' Neden yaptın bunu ''
Oğuz belli belirsiz kafasını salladıktan sonra Erhan ile gözleri birbirini buldu. Oğuz her ne kadar şuan fedakar rolü yapsada erhan , onun gözlerinde kıvılcımları görebiliyordu.
'' Ne oldu ? ''
Erhan İstemsizce ima ile gülümsedi. Sorduğu soru ile Oğuz cevap veremezken ateş kafasını erhana çevirdi.
'' Oğuz suçu üzerine aldı. Birilerinin bana kötülük yapmak için internetteki görüntüyü başka montajladığını söyledi''
Erhan ve Ersin kafalarını bir birine çevirip bakarken ersinin gözlerinden şaşkınlığı belli oluyordu. Erhan ise olayın anlaşılmaması içinden şaşırmış rolü yapmaya çalışıyordu.
Ateş , Oğuza tekrar dönerken bu sefer minnet dolu bakışlar ile bakmıştı. Bütün dönen oyunlardan habersiz olan ateş, Oğuzun bunu iyilik olsun diye yaptığını çok zor olsa da düşünmüştü.
Araları ne kadar kadar kötü olursa olsun böyle bir hayati konuda oğuz bu kadarını yapamaz diye içinden geçirmişti.
Oğuz derin bir nefes verdikten sonra yüzüne kocaman bir sahte gülümseme oturttu. Eliyle alnına düşen saçlarını geriye doğru yatırırken başını omzuna doğru eğdi.
Sonuçta bu oğuzdu. Her ne durum olursa olsun mutlaka bir yerden yukarı çıkmalıydı. Düştüğü yerden bir avuç toprakla kalkan cinsten. Ve her şeyin sorumlusu olduğu halde kahraman rolüne başladı.
'' Zor günler geçiriyorsun. Sadece yardım etmek istedim .''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seni Daha Çok (GAY)
Roman pour AdolescentsÖnemli olan birini değil birbirini bulmak. Artık biraz fark edin kimse mükemmel değildir. Sadece vücut resimlerine bakarak insanları seçip sonra niye böyle oldu demeyin. Herkesin hayalindeki kişinin gerçekte karşısına çıkacağını sanması da ayrıca sa...