66. bölüm

1.2K 102 189
                                    


''Bu boş ders iyi oldu. bir saat erken çıktık. Hadi gel kordona çıkalım. ''

burak ve ateş okulun çıkışında sallanarak yürüyorlardı

'' Yok ben gelemem. ''

'' Hadi Ateş bir saat. çok sıkıcısın. Ben gideyim o zaman görüşürüz yarın ''

'' Görüşürüz. ''

burak ayrılırken arabasına binmek üzere olan ersini gördü. Ersin üstündeki ceketi değiştirirken ateşin seslenmesiyle ona doğru döndü

'' Ersin ! Özür dilerim ''

ateş içten bir ses tonuyla konuşurken sağ elini ensesine atıp kaşımaya başladı.

'' Anlamadım ''

Ersin üstünde geçirdiği ceketin yakalarını düzeltirken çatık kaşlar ile bakıyordu.

'' Sabah biraz canım sıkkındı abarttım. ''

Ersin arabanın açık olan kapısının üzerine yaslanırken yüzüne muzur bir gülümseme yayıldı.

'' Evet abarttın biraz. En son böyle azar işittiğimde yanlış hatırlamıyorsam yaşım dokuz, azarlayan da annemdi. ''

ikisi birbirine gülümserken etrafta sanki yeni tohumlar filizleniyordu. Ersin yaslandığı kapıdan doğrulup elini cebine attı.

'' Ateş ben sana... ''

'' Naber Ateş ? İyileştin mi? ''

oğuzun gelmesiyle cebinden çıkarmak üzere olduğu mp4 playeri yerine geri sokmak zorunda kaldı.

'' Çok iyiyim sağol. ''

'' Ohooo herkes kaynaşmış bile. ''

erhan sol eliyle ersinin arabasından destek alırken oğuz alaylı bir bakış gönderdi.

'' Hasta mıydın? ''

ersin , ateşe tereddütlü bir şekilde sormuştu

'' Yoo önemli birşey değildi. ''

'' Hmm. ''

'' Bizimle gelsene hep beraber bir şeyler içeriz. ''

ateş , oğuzun bu değişimine anlam verememişti. Onca yaşanan şeylerden sonra bu yüzsüzlüğe anlam veremiyordum

'' Ben eve gidiyordum ama. ''

'' Ee atla hadi biraz takılırız. Ee hadi! ''

Oğuz , ateşin cevap vermesini beklemeden kollarını önünde kovuşturarak arabanın ön koltuğuna doğru yürüdü.

*

'' Şimdi ben bir tane roseburger alayım, yanında patates de olsun. Kola. Bir de tiramisu yiyeceğim ama şeyle birlikte onu latteyle birlikte getireceksin. ''

Erhan bir orduya yetecek kadar sipariş verirken ersin ona takılmadan edemedi.

'' Hey maşallah tosunuma. Ben bir sade kahve alayım. ''

'' Ben de bir tane roseburger alayım .'' oğuz siparişini verdikten sonra dudaklarını yaladı.

'' Ben su rica edeyim. ''

'' Sadece su mu içeceksin. '' diye sorarkan oğuz şaşırmış gözüküyordu.

'' Hıı. Canım başka birşey istemedi. ''

''Ya ne diyeceğim. Bu annemlerin istanbul aşkı beni delirtiyor. Ya evi unuttular. Gel diyorum gelmiyor. Bende evde tek başına yalnızları oynuyorum.

Ben Seni Daha Çok (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin