Çekinerek koridorda ilerlerken yine tüm bakışlar üstündeydi. Tahmin ettiği gibi ersinin müridleri cuma gecesi yaşananlar olduğu gibi aktarmıştı. Anlaşılan meslek lisesinde yine dedikodu kazanı fokur fokur kaynamıştı.Ateş içinden acaba hangisi daha kötü diye geçirdi. Okulun ibn*si mi olmak yoksa h*pçısı mı
Belli belirsiz kafasını salladıktan sonra sınıfın kapısını açıp içeri girdi. Gözleri sınıfı taradığında ersin olmadığı için derin bir nefes aldı. Son konuşmalarından sonra onu ne görmek ne de konuşmak istiyordu. Zaten artık bu saatten sonra ersininde ateşle pek konuşması mümkün değildi.
Pencere kenarında olan sırasına oturup kollarını göğüsünün üzerinde buluşturdu. Eski sakin günlerini o kadar çok özlemişti ki.
Burak okuldan nakil olduğundan beri her şey ters gitmeye başlamıştı. Sıra arkadaşının meraklı ve korumacı tavrı arada onu sinir ediyor olsa da onu özlemişti.
Belki erhanı dinlemeliydi. En başından beri üstü kapalı bir şekilde onu uyarmıştı. Gittiğin yol , yol değil diye. Ersin dolaylı olarakta olsa Ateşe daha şimdiden zarar vermeye başlamıştı.
''Ateş iyi misin ? ''
Ateş gelen tiz sese doğru kafasını kaldırdığında karşısında bir adet eylem buldu. Eylemin sesindeki tınıdan hala mahçup olduğu aşikardı. Ateş cevap vermeden tekrar kafasını önüne eğdi .
'' Ateş bir şey söyle artık . Doğru değil dimi. ''
Ateş cevap vermeden çantasının cebinde bir şey ararken eylem kolundan dürttü.
'' Ya bir yüzüme bak ''
Ateş bakmamaya devam ederken eylem bıkkınlıkla bir nefes verdi. Diliyle üst dudağını yaladıktan sonra başını omzuna doğru eğdi
'' Bak tedavi olan arkadaşlarım var. Ben sana yardımcı olabilirim ''
Eylem kendince ateşe yardım etmek istersen ateşe öfkeyle başını kaldırdı. Birde olmadığı bağımlılığın tedavisini mi görecekti.
'' Senin yardımına ihtiyacım yok benim . Sen git benim dedikodumu yapanları dinle. Umurumda bile değilsin ''
Eylem , Ateşin hala ona kızgın olmasına artık sıkılmaya başlamıştı. Üstünden zaman geçse de ateş onu af etmemişti.
'' Peki . Daha dersin başlamasına var . Kantine gidiyorum bir şey ister misin ''
'' Senden bir şey istemiyorum dedim ya ''
Eylem ne olursa olsun zor zamanlarında yanında olduğu için pes etmeye niyeti yoktu.
''Dışarı çıkmak istemezsin diye düşündüm . Son olanlardan sonra ''
Ateş bir duraksadıktan sonra pencereden dışarıya doğru baktı. Sesi fısıldama tonunda çıkmıştı.
'' Şimdi çıkmazsam . Bir daha hiç çıkamayacağım ''
Ateş başını salladıktan sonra sıradan kalkıp kantine doğru gitmek için sınıftan çıktı.
*
'' Ersin şoku atlamadı herhalde hala ''
Ersinin müridleri kantinde konseyi kurmuş cuma gecesinin kritiğini yapmaya devam ediyordu. Erhan elindeki kahveden yudumlarken yumruk yaptığı eli ile gözünü ovaladı.
Sabah erken saat olduğu için hala kendine gelememişti. Ayrıca masadaki dönen muhabbetten kusmak üzereydi.
'' Yapmayın ne şoku Ersin bize ayak yapıyor bence . Hem o önceden biliyordur. Ersinden kaçar mı ya . Bence onlar takılıyorlardı. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seni Daha Çok (GAY)
Novela JuvenilÖnemli olan birini değil birbirini bulmak. Artık biraz fark edin kimse mükemmel değildir. Sadece vücut resimlerine bakarak insanları seçip sonra niye böyle oldu demeyin. Herkesin hayalindeki kişinin gerçekte karşısına çıkacağını sanması da ayrıca sa...