*
Erhan ve Ersin okulun bahçesince söylenerek beklerken kırmançiler evlerine doğru hurra modunda koşturuyorlardı.
'' Ya of be . Nerede kaldı bu ''
Erhan cebinden telefonu çıkardı. Oğuz hala okul binasından çıkmamıştı ve meyve vermek üzerelerdi.
'' Ya ben arayacağım. Eğer daha çıkamayacak gibiyse biz gidelim . Boşuna beklemeyelim ''
Erhan telefonu tam tuşlayacakken karşıdan gelen ateş ve oğuzu gördü. Bıkkınlıkla yanaklarını şişirirken telefonu cebine attı.
'' Neredesin sen . İki saattir seni bekliyoruz burada ''
Oğuz alayla gülümserken Ateş istemsizce gerilmişti. Ersin ile fiziksel olarak yakınlaştıklarında bir birlerinden dahada uzaklaşıyorlardı. Artık kaçamak olan bakışlarda bile birlerine değemiyorlardı.
'' Siz bizi beklemeyin. Bizim işimiz var ''
Oğuz otuz iki diş sırıtırken elini Ateşin omzuna koydu. Ersin çatık kaşlarla ikiliyi izlerken erhan gözlerini devirdi.
Oğuz erhanın cevap vermesini beklemeden ilerlerken Ersin ve Erhan arkalarında kala kalmıştı. Ersin allak bullak bir ifade ile Erhana baktı.
'' Bu biraz fazla kaçmıyor mu ''
Erhan elini ensesine attı.
'' Oğuzun elinin ayarı yoktur biliyorsun . E o zaman bizde pes atalım ''
Ersin dudaklarını yukarı doğru kıvırırken cebinden bir dal sigara çıkardı.
'' Sarmıyor artık beni ''
Erhan trafonun korkuluğuna yaslanırken tek kaşını havaya kaldırdı.
'' Oğlum sen bu kafayla angelina devirsen yine sarmayacak zaten . Ersin git konuş ateşle. Özür dile ''
Ersinin kaşları çatılırken erhanın gözlerinden içtenliği okunuyordu. Çünkü Ateşin hiç bir suçu olmadığını çok iyi biliyordu. Ersin gözlerini kıstı.
'' Ne özüründen bahsediyorsun sen. Anlamıyorum hepinizi bir Ateş aşkı sardı. Oğuz ,ateş ile alışverişte. Sen özür dile diyorsun. Ne oluyor ''
Erhan yaslandığı korkuluktan doğrulup Ersinin karşısına geçti. Tek kaşını hava kaldırıp Ersinin sağ kolunu tuttu.
'' Bizim aşkımız geçici, ama senin ki kalıcı dimi ? ''
*
Müziği sesini biraz daha açarken boynuna düşen kulaklığının tekini tekrar kulağına götürdü. Bugün sabahtan 3 ders boş olduğu için evlerinin önündeki yürüyüş parkında tempolu bir şekilde yürümeye devam ediyordu.
Ateş , spor yaparken kendini öyle bir kaptırmıştı ki zamanın nasıl geçtiğini farkına bile varamamıştı. Alnından süzülen terleri silerken gözü evlerinin camına takıldı.
Camdan sarkan annesini görünce duraksadı. Annesi, Ateşin kulaklıklarını görmüş olacak ki eliyle hadi gel işareti yapıyordu. Ateş başıyla onaylarken parkurdan çıkıp evlerinin sokağına girdi.
Ellerini yukarı kaldırıp kulaklığını tam çıkaracakken gördüğü kişi olduğu yerde kala kaldı.
Nefes alış verişleri hızlanırken Ersin elinde çilek dolu kese kağıdı ile ona doğru yürüyordu.
Biri bana gelsin o da Ersin ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seni Daha Çok (GAY)
Teen FictionÖnemli olan birini değil birbirini bulmak. Artık biraz fark edin kimse mükemmel değildir. Sadece vücut resimlerine bakarak insanları seçip sonra niye böyle oldu demeyin. Herkesin hayalindeki kişinin gerçekte karşısına çıkacağını sanması da ayrıca sa...