20. Bölüm

2.3K 390 172
                                    


erhanın benle konuşmasını bekliyordum ama tuvalette dar bir kabinin içinde çok ta uygun olmayan bir şekilde ve yakınlıkta olmasını beklemiyordum tabi . buna şaşırmıştım haliyle fermuarımı çektim gözlerimi gözlerinden ayırmadan . sonuçta içeri girdiyse bu görüntüye katlanmak zorundaydı. tuvalet kabinine dalmakta neyin nesiydi alla aşkına şimdi elinden bir şiş çıkıp saplarsa şaşırmayacaktım çünkü yarı açık ceza evimizin koğuş ağası gibi dikilmişti karşıma.

içeride işimi bitirip çıkamadığım için sidik kokusu burnumu yaktı. ve gözlerimi yine ondan ayırmadan elimi arka tarafa atarak sifonu çektim. sifon beni yaptığım davranıştan dolayı utandıracak gürültüde ses çıkarınca biraz utanmıştım lakin ifademe yansıtmamıştım.

erhana bıkkınlıkla bakarken '' ve buldun '' diye tısladım. sonuçta madem beni arıyordu . arayan belasınıda mevlasınıda bulurdu. gözlerini gözlerimden çekip elini cebine attı ve sigara paketini çıkarttı . hayır olamaz diye bağırdı iç sesim. sigara dumanından ve kokusundan çok rahatsız oluyordum. erhan paketten bir sigara çıkartıp dudaklarına götürdü. ve ateşleyip sertçe bir duman çekti . kabinin dar olması sebebiyle çok yakındık yüzümüz aramızda 10 cm vardı yada yoktu. o dumanını salarken konuşmamaya devam ediyordu. ve benim erhana söyleyecek hiç birşeyim yoktu ersin gibi onla atışamazdım ağzımın üstüne 2 tane çakardı ve bunun gerginliği üstümdeydi.

sigarasını içmeye devam ederken bende sıkılmış olacağım ki yanağındaki tek tük çıkan sivilcelere kaydırdım gözümü yağlı bir cildi yoktu bunlar ergenlik sivilcesi değildi kan pıhtılı sıkıntı sivilceleriydi. ve ona baştan ayağı süzdüğümde okula ki en yakışıklı 2. kişi erhandı. onunda boyu uzun geniş omuzları ve yapılı olmasına rağmen daha zayıf bir fiziği vardı ersine göre kollarındaki adaleler çok sexydi. bir an korkup alt komşuma baktım neyse ki beni utandırmayıp yuvasında uyuyordu.

erhan sigarasından son bir nefes daha alıp izmariti kabinin seramiğinde söndürüp deliğe attı ve tekrar bana döndü derin bakışlarıyla '' sen beni anladın '' dedi sonra derece erkeksi ses tonuyla. ben gözlerimi ondan alamadan mal gibi kala kalmıştım. avuçlarımda karıncalanma başlamıştı. bakışlarını ayırmadan '' tehlikeli sularda yüzüyorsun boğulursun '' dedi bu sefer bakışları sertleşmişti ama bunu tehdit ederek söylemiyordu. bu daha çok bir abi dost uyarısı gibiydi . bu yoldan geri dön çok üzülürsün der gibi söylemişti bunu ve kilidi çevirip kapıdan çıkınca bende arkasından ilerledim. şuan birşey düşünemiyordum bir yere oturmaya ihtiyacım vardı.

tuvaletten çıkıp kolidora baktığımda kimseler gözükmüyordu. kahretsin yine derse geç kalmıştım daha doğrusu erhanla geç kalmıştık. bu 2 gün üst üste 3. oluyordu ve kaşınıyordum öğretmenler artık canıma okuyacaklardı. neyse ki ders edebiyattı ve onun dersine ilk kez geç kalacaktım. sınıfın kapısına doğru ilerledik ve erhan kapıyı açıp kafasını uzattı. bir iki konuşmadan sonra hoca geçin yerinize dedi ve erhanla kapıdan içeriyi girdik.

sınıftaki kırmançiler yine şaşırarak bana bakıyorlardı . onlarda haklıydı her sınıfa geç kaldığımda yanımda başka biriyle içeri giriyordum ve bunlar sıradan isimler değildi. sınıftın tek kızı eylem ve okulun ağır abileri ersin ve erhan . liste pek parlak değildi. gözlerimi devirdim ve sınıfı taradığımda burakla gözlerimiz kitlendi. burak bu sefer bana kızgınlıkla değil korku ve tereddütle bakıyordu ve beni aştan aşağı süzüp orama burama bakıyordu. ne yapıyordu bu salak diye tısladı iç sesim. ha bu arada ersinin tabiki umrumda değildi elinde telefonla takılıyordu.

yerime geçtiğimde burak bana bir bakış atıp ''iyimisin kötü birşey yok dimi '' diye tısladı ve sesinde endişe vardı. ''yoo '' dedim gözlerinde rahatlama ifadesi vardı. sonrasında anladım erhan ersin gibi biri değildi o yüzden dayak yeme ihtimalimi veya tehdit edildiğimi düşünmüştü . aramız şuan bozuk olsada arkadaş olarak kıyamıyordu bana.

arkama yaslanıp sıraya otururken erhanın sözleri geldi aklıma zaten 3 cümle konuşmuştu.

sen beni anladın demişti. bunun altında çok şey yatıyordu. eylemle olan durum için uyarmış olabilirdi. eylemin benle ersini aldattığını söylemiş olabilirdi yada eşcinsel olduğumu herşey olabilirdi bunun altında

alla aşkına neden bunlar böyle yapıyordu. sen beni anladın ne demek ya iki lafı konuşmaktan acizdiler sanki

insanlar konuşa konuşa derler ama koklaşalım derseniz bana uyardı . ama onada yanaşacağınızı pek sanmıyorum . iç sesim bugun coşuyordu ve söyledikleri yüzümde gülümsememe yol açıyordu.

cebimden gelen titremeyle düşüncelerimden sıyrıldım artık korkuyla alıyordum telefonu elime çünkü mesaj atabilecek 3 kişi vardı ersin eylem erhan üçünden de bir mesaj almak istemiyorum

telefonun tuş kilidini açtım tahmin ettiğim 3 kişi içinden biri tabiki mesaj atmıştı..

Ben Seni Daha Çok (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin