erhanla göz geldiğimiz an saniyede kafamı çevirdim bir bu eksikti amk diye iç sesim çığlık atıryordu. eylem yüzümdeki dalgalanmayı fark edecek olmuş ki '' ne oldu iyimisin ateş '' dedi gözlerimi tekrar erhanı gördüğüm yere çevirdiğimde yerin yeller esiyordu. bir oh çektim eyleme dönüp '' iyiyim sorun yok ''dedim. bu işin burada kalmayacağı kesindi erhanla bir adet konuşmamız olacağına emindim. ama şuan daha önemli bir konu vardı o da ersindi.
eyleme derin bakış atıp '' ne demek çıkmaza girdim . bu işin iki yolu var eğer o çocukla devam etmek istiyorsan ersinden önce ayrılman gerektiğini biliyorsun . ama yok ersinle devam etmek istiyorum diyorsan o çocuktan mutlaka ayrılman gerek çünkü ersinin kulağına kadar gitmiş haberin olsun ''dedim ve fitili ateşledim. eylem şok olmuş bir ifadeyle bakıyordu. bense ne şaşırıyorsun amk bakışlarımı yüzüne gönderdim
neyine şaşırıyordu alla aşkına okulun etrafında çocukla gözüküyordu bana kadar başkalarıda görmüştü bunu . yetmemiş gibi yine okulun yakınlarında o çocukla öpüşüyordu. ne bekliyordu sonuçta insanlar kör değil ki . umrunda olsa , korkusu olsa gizli saklı görüşürdü lakin umursumaz bir şekilde sokaklarda herkesin görebileceği şekilde aldatıyordu ersini .
eylem kolasından bir yudum alıp '' demek görmüşler sen nasıl duydun ''dedi. '' bende parmaklarımı inceleyerek ersinle bütün gece konuştuğumuz msn konuşmasını anımsayınca istemsizce gülümsedim . bir an trasntan çıkıp '' ersin sordu bana msnden konuşuyorduk sen biliyormusun falan dedi . bende görmedim sorarım eyleme dedim '' deyince yine minnet duygusu vardı gözlerinde bana bakarken '' ateş kuzeni falan dersin '' dedi. oldu paşam gene yalanlara devam ama mecburdum çünkü ersine ben teklif etmiştim lakin işin buralara geleceğini bilsem nah sorardım!!
başımı aşağı yukarı salladıktan sonra '' sen peki nasıl anladın da bitiverdin ersin ile aramızda ''dedim bunu gerçekten merak ediyordum. eylem gülümseyerek ne sandın yaprak sen giderken ben dönüyordum bakışlarını bana gönderip ''okulun binasının girişinde karşılaştığımızda bir farklı davrandın bana zaten. sonra sınıfa girdiğimizde ersine baktığım zaman elinde telefonla birşeyler yazıp sana bakıyordu aralıksız. ''dedi. eyleme bak sen bizi rötlemiş fingirdek
'' sonrasında ersine mesaj attım ama bana cevap vermedi. zil çalınca dışarı çıkarken sana ateş telefonuna bak deyince acaba mı dedim. ve bir süre sonra sende sınıftan çıktın onların peşinden gittin. onlar sigara içmeye gidiyolardı senin bir sebebin yoktu. sonrasında oğuzlar geldiğinde ersin yoktu ve sende yerinde değildin. o sırada burak söylenerek elinde benim sabah zaferle gittiğimiz pastahanenin adının yazdığı kese kağıdını çöpe attı ve herif çöpünü bile atmadan ersinin peşinden koşuyor salak dediğinde parçaları birleştirdim ve peşinizden çıktım sonrasını biliyorsun
ağzım açık bir şekilde onu dinlerken konuşması bitince derin bir nefes aldım.bu kızda ne göz vardı öyle alla aşkına suya götürür susuz getirirdi. ''pesss'' diye tısladım yüzüne ve kahkaha atmaya başladım o da benle bir gümleye başladı. '' demek çocuğun adı zafer '' dedim . başıyla onayladı ve konu zafere geldiği için gözlerinde ışıltılar vardı.
''ateş ben ersini sevmiyorum. zaten arkadaşların zoruyla çıkmaya başlamıştık. ayrılmak istiyorum ama çok kaptırmış kendini . seviyorum falan diyor. o yüzden ayrılamıyorum . sende tahmin edersin ki 4 sene yüz yüze bakacağız onla kötü olmam demem sınıfla kötü olmam demek insanların üstündeki etkisini biliyorsun zehir eder bana bu 4 seneyi '' dedi yüzünü buruşturarak.
ben bütün söylediklerinin içinde 3 kelime takılı kalmıştım '' seviyorum falan diyor '' . ah ersin yapma şunu . tahmin ettiklerim birer birer çıkıyordu. düşündüğüm ersin eylemin umrunda bile değildi bile sadece göt korkusu sebebiyle devam ediyordu çıkmaya. karnımda bir ağrı vardı . bugunluk ersin dozumu çok fazlasıyla almıştım. lakin beni de çok ilgilendirmemeliydi bu konu ne bok yerlerse yesinler sonuçta ersin benim için mastürbayon malzemesi olmak dışında hiç bir şey ifade etmiyordu. etmemeliydi edemezdi de. o an iç sesim o zaman bu gun ki yaşadıkların neydi ozaman gerizekalı deyince ona kızarak susturdum.
eylem cevap ister gibi bakınca '' haklısın ersinin ne yapacağı belli olmaz ama ne yaparsan yap onu aldattığını öğrenmesinden daha kötü olamaz bunu da aklından çıkarma '' dedim ve saatte baktığımda geç olmuştu. ikimizde toparlanıp kasaya gittik. eylem hemen atılıp '' ben davet ettim ben ödeyeceğim'' dedi gülümseyerek. ''para bok galiba '' deyince kahkaha atarak '' para var çare var '' dedi. o sırada telefonunu eline aldı ve iç çekti. gerçekten o telefon bizim konuşmamız boyunca hiç durmamıştı sürekli titremişti. kim yazıyordu bu kadar yada kimler ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Seni Daha Çok (GAY)
Teen FictionÖnemli olan birini değil birbirini bulmak. Artık biraz fark edin kimse mükemmel değildir. Sadece vücut resimlerine bakarak insanları seçip sonra niye böyle oldu demeyin. Herkesin hayalindeki kişinin gerçekte karşısına çıkacağını sanması da ayrıca sa...