Μετά το όμορφο μεσημέρι που πέρασαν στο σπίτι του θείου της,η Σταυρούλα και ο Δημήτρης, αναχώρησαν για το Ναύπλιο.
Πέρασαν δυο ώρες μέχρι να φτάσουν και τώρα στεκόταν απέναντι απο το κτίριο του νοσοκομείου.-Ωραία. Φτάσαμε Δημήτρη. Εδώ είναι το νοσοκομείο του Ναυπλίου. Εδώ σε έφεραν μετά το ατύχημα και ύστερα απο λίγες ώρες μας είπαν ότι πέθανες. Λοιπόν,τί λες;Πάμε πάνω;ρώτησε η Σταυρούλα.
-Πάμε. Είμαι έτοιμος για να ακούσω τα πάντα.Ανέβηκαν στον δεύτερο όροφο του νοσοκομείου,όπου ήταν ο γιατρός και στάθηκαν έξω απο την πόρτα του γραφείου των γιατρών.
-Χτύπα την πόρτα και μπαίνουμε,είπε ο Δημήτρης αγχωμένος και η Σταυρούλα χτύπησε την πόρτα και αφού μπήκαν,προχώρησαν μέσα στον χώρο. Είδαν τον γιατρό να κάθεται στο γραφείο του και να ελέγχει κάποιες εξετάσεις.
- Καλησπέρα γιατρέ,είπε ο Δημήτρης.
Τότε, ο γιατρός σήκωσε το κεφάλι του και τους κοίταξε πίσω απο τα στρόγγυλα γυαλιά του.-Καλησπέρα,παιδιά. Τί θα θέλατε;
-Γιατρέ, δεν με θυμάστε; Με εγχειρήσατε πριν έναν μήνα περίπου.Δημήτρης Παπαοικονόμου λέγομαι.
-Λοιπόν, γιατρέ; Θα μας πείτε, τί συνέβη εκείνο το πρωί και μας είπατε το τεράστιο ψέμα,ότι ο Δημήτρης πέθανε;ρώτησε η Σταυρούλα.
-Εγώ δεν ξέρω τίποτα παιδιά. Μην με ρωτάτε. Δεν έχω ανακατευτεί σε αυτήν την ιστορία.
-Φυσικά και ξέρετε. Ξέρετε πολλά περισσότερα απο εμάς και πρέπει να μας τα πείτε. Αν μας πειτε θα υπάρχει ένα καλό αντάλλαγμα,είπε η Σταυρούλα και στριψε τα δύο πρώτα δάχτυλα του χεριού της.Ο γιατρός σκέφτηκε για λίγο την πρόταση της Σταυρούλας και έπειτα αναστέναξε.
-Καλά,θα σας τα πω όλα. Όμως,δεν θέλω να μπλέξω περισσότερο,είπε.
-Μην ανησυχείτε. Δεν θα πάθετε τίποτα,τον επιβεβαίωσε ο Δημήτρης.
-Λοιπόν,μια μέρα πριν φέρουν τον νεαρό στο νοσοκομείο,με πήρε τηλέφωνο ένας κύριος και μου ζήτησε να συναντηθούμε. Μου είπε ότι ήθελε να συζητήσουμε κάτι σημαντικό Όταν πήγα στο μέρος της συνάντησης μας,τον είδα να κάθεται με έναν άλλον κύριο. Πήγα κοντα τους και μου είπε ότι ήθελε να ολοκληρώσω μια αποστολή,με αντάλλαγμα ένα μεγάλο χρηματικό ποσό. Με απείλησε ότι αν δεν κάνω αυτό που μου ζήτησε θα κάνω κακό σε μένα και την οικογένειά μου. Δέχτηκα. Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς,είπε ο γιατρός και τότε τα δύο παιδιά κοιτάχτηκαν μεταξύ τους.
-Πώς ήταν αυτός ο κύριος που σας κάλεσε; Θα μας τον περιγράψετε;ρώτησε ο Δημήτρης.
-Ναί μάλιστα. Ήταν ψηλός,αδύνατος,μελαχρινός και είχε μουστάκι.
-Ο πατέρας μου είναι. Δεν το πιστεύω,είπε η Σταυρούλα και κοίταξε τον Δημήτρη αναστατωμένη.
-Τί αποστολή σας είπε να ολοκληρώσετε;ρώτησε αφού κοίταξε ξανά τον γιατρό.
-Ο άλλος που ήταν εκεί,Πέτρο το λέγανε, θα αναλάμβανε να χτυπήσει με το αμάξι του το παληκάρι. Στη συνέχεια όταν θα τον έφερναν εδώ, έπρεπε να σας πω ότι πέθανε. Στην αρχή δίαστασα να το κάνω,αλλά μετά σκέφτηκα την οικογένειά μου,τα παιδιά μου και το έκανα.
-Γιατί να μας το κάνει αυτό ο πατέρας σου,Σταυρούλα;ρώτησε ο Δημήτρης.
-Απο την αρχή δεν σε ήθελε, Δημήτρη. Με προόριζε για άλλα πράγματα. Για έναν πλούσιο γαμπρό. Όταν σε δέχτηκε απόρησα.
-Όταν του είπες για τον Άγγελο, τον δέχτηκε αμέσως. Ο πατέρας του Άγγελου έχει χρήματα. Αυτός μάλιστα,είναι ο κατάλληλος γαμπρός για σένα.
-Δημήτρη, εσύ είσαι ο κατάλληλος για εμένα,είπε η Σταυρούλα και σηκώθηκε απο την καρέκλα που καθόταν.
-Ευχαριστούμε γιατρέ για την πολύτιμη βοήθεια σας,είπε η Σταυρούλα και άφησε έναν φάκελο μπροστά στον γιατρό.
-Και κάτι ακόμη κοπέλα. Επειδή άκουσα που λέγατε για έναν Άγγελο. Στην δεύτερη συνάντησή μας μετά το ατύχημα, με τον πατέρα σου βρισκόταν και ένας νεαρός ονόματι Άγγελος.
-Δηλαδή και αυτός στο κόλπο. Μ'αρέσει που τον θεωρούσα και κολλητό μου,είπε ο Δημήτρης και κοίταξε νευριασμένος τον γιατρό.
-Όλα ήταν ένας ρόλος. Έκανε δήθεν πως είναι στεναχωρημένος. Ένας ηθοποιός ήταν.Ύστερα απο την αποκάλυψη του γιατρού τα δυο ερωτευμένα παιδιά, πήγαν σε ένα μικρό ξενοδοχείο.
-Δεν είναι πολύ μεγάλο δωμάτιο. Δεν είχα πολλά χρήματα,είπε ο Δημήτρης.
-Δεν με πειράζει καθόλου. Μου φτάνει να είμαι μαζί σου.
-Παω να τηλεφωνήσω στον Κώστα. Μου είπε να τον πάρω, όταν μάθουμε κάτι.
-Καλά. Εγώ θα παραγγείλω κάτι να φάμε.
-Εγώ προτιμώ να πάμε έξω να φάμε. Τί λες;
-Συμφωνώ,απάντησε η Σταυρούλα και φιλήθηκαν.Ο Δημήτρης κατέβηκε γρήγορα στην ρεσεψιόν του ξενοδοχείου και τηλεφώνησε στο σπίτι του.
-"Ορίστε" ακούστηκε απο την άλλη γραμμή του τηλεφώνου η φωνή της Ευθαλείας.
-Μητέρα,εγώ είμαι. Τί γίνεται εκεί πέρα;Είναι όλα καλά;
-Έλα αγόρι μου. Μια χαρά όλα εδώ. Δεν έχει συμβεί κάτι. Εσείς εκεί, τί κάνετε;
-Καλά είμαστε. Μπορείς να μου δώσεις τον Κώστα;Θέλω να του πω.
-"Δεν είναι εδώ. Πες μου εμένα να του πω. "
-Πες του, ότι βρήκαμε ποιός τα έκανε όλα αυτά. Σχετικά με το θέμα που δημιουργήθηκε. Το λύσαμε το μυστήριο.
-"Τί βρήκατε δηλαδή;Ποιός το έκανε;"ρώτησε αναστατωμένη η Ευθαλεία.
-Γιατί ρωτάς, μητέρα; Πολύ ανήσυχη σε ακούω. Τόσο πολύ θέλεις να μάθεις;Παράξενο.
-"Θέλω να μάθω,αγόρι μου. Κακό είναι; Θέλω να μάθω ποιός μας κορόϊψε όλους.
-Δεν είναι κακό,αλλά μου φαίνεται περίεργο που ενδιαφέρεσαι τόσο πολύ. Δεν σε νοιάζει περισσότερο που γύρισα πίσω;είπε ο Δημήτρης και επικράτησε σιωπή απο την άλλη γραμμή.
- Γιατί δεν μιλάς,μητέρα;Πες μου. Έχετε καμιά σχέση με τον πατέρα σε όλο αυτό;ρώτησε ο Δημήτρης,αλλα δεν πήρε απάντηαη.
-Ήξερες έτσι; Ξέρατε όλοι σας. Ξέρατε τα πάντα και κάνατε τους έκπληκτους όταν γύρισα πίσω με την Σταυρούλα. Δεν θέλω να σας ξέρω.
-"Δημήτρη μου!Αγόρι μου!Περίμενε να σου εξηγήσω."
-Δεν θέλω να ακούσω τίποτα,είπε ο Δημήτρης και έκλεισε το τηλέφωνο.
YOU ARE READING
Το Απωθημενο
RomanceΚρυοπηγή,1972: Ανάμεσα στα χωράφια, την σκληρή δουλειά και τις δυσκολίες της ζωής,γεννιέται μια παιδική φιλία που εξελίσσεται σε έναν θυελλώδη έρωτα. Ο Δημήτρης ένα παιδί απο φτωχή οικογένεια, αναγκασμένος να δουλεύει απο μικρή ηλικία. Η Σταυρούλα κ...