60° ΚΕΦΑΛΑΙΟ

43 5 2
                                    

Επειτα απο καποιες μερες που δεν πηγε ο Δημητρης στο σπιτι τηε Σταυρουλας,πηγε ξανα να της μιλησει.

-Σταυρουλα, της ειπε,θελω να μιλησουμε ηρεμα.
-Και εγω αυτο θελω,ειπε η Σταυρουλα και εκανε χωρο να περασει μεσα στο σπιτι.

-Δεχεσαι να να παμε για τεστ πατροτητας;την ρωτησε ο Δημητρης και την κοιταξε με τα χαρακτηριστικα μαυρα ματια του.
-Λοιπον θα μου πεις;συνεχισε.
-Ναι,δεχομαι. Υπο εναν ορο ομως.
-Τον ακουω.
-Θα παμε σε οποιο εργαστηριο θελω εγω.
-Ενταξει.

Η Σταυρουλα πηρε το μωρο και ξεκινησαν για να πανε για το τεστ. Οταν τελειωσαν η Σταυρουλα μιλησε για λιγο στην γιατρο,ενω ο Δημητρης περιμενε εξω.

-Μελινα,θα μου κανεις μια χαρη;
-Ναι Σταυρουλα μου οτι θελεις.
-Το μωρο ειναι σιγουρα του Δημητρη. Αυτο δεν θελω να το μαθει,ουτε αυτος,ουτε ο αντρας μου. Θα γινει μεγαλη φασαρια. Καταλαβαινεις Μελινα.
-Σταυρουλα σε γνωριζω χρονια,αλλα δεν μπορω να κανω κατι τετοιο. Ειναι παρανομο,να αλλαξω τα αποτελεσματα.
-Σε παρακαλω. Θα κανεις ενα μεγαλο καλο. Αμα το μαθει ο Θωμας θα γινει ασχημος καυγας με τον Δημητρη. Αμα μου κανεις αυτη την χαρη,οτι θες απο μενα. Μην νομιζεις οτι θα σε αφησω ετσι,θα υπαρχει ανταμοιβη.
-Καλα Σταυρουλα,αλλα το κανω για σενα θελω να ξερεις.

Λιγες μερες αργοτερα βγηκαν τα αποτελεσματα,τα οποια πηγαν παρουν μαζι ο Δημητρης με την Σταυρουλα.

-Λοιπον για να δουμε αν λες την αληθεια Σταυρουλα,ειπε ο Δημητρης και ανοιξε τον φακελο.
Η Σταυρουλα τον κοιτουσε με αγωνια.
-Τι λεει λοιπον Δημητρη;

Ο Δημητρης ειχε κολλημενα τα ματια του στο χαρτι που αναγραφονταν τα αποτελεσματα.

-Ειχες δικιο τελικα. Το παιδι δεν ειναι δικο μου,ειπε ο Δημητρης με εντονο τονο.
-Ειδες που δεν με πιστευες;ειπε η Σταυρουλα προσπαθωντας να μην βουρκωσει.
-Ωραια λοιπον,εγω φευγω και θα σε ξανα ενοχλησω. Αυτην την φορα θα ειναι οριστικο μην φοβασαι,ειπε ο Δημητρης και εφυγε βιαστικα απο το γραφειο. Η Σταυρουλα εκατσε σε μια πολυθρονα και εκλαιγε. Η Μελινα που την ειδε βγηκε απο το γραφειο της και πηγε κοντα της.

-Μην στεναχωριεσαι Σταυρουλα μου. Δεν κανει να σε βλεπει ετσι το μωρο.
-Δεν μπορω Μελινα. Τον αγαπαω, αλλα δεν μπορω να ειμαι μαζι του και αυτο ειναι πολυ σκληρο.
-Ειναι για το καλο του ομως. Δεν θελεις να παθει κακο για αυτο το εκανες. Ετσι;
-Ναι. Τον αγαπαω τοσο,που θα μεινω μακρια του για να ειναι καλα. Ξερεις κατι Μελινα;Δεν αγαπησα κανεναν αλλο τοσο πολυ οσο τον Δημητρη. Τον Θωμα τον αγαπαω, αλλα με τον Δημητρη ειμαι ερωτευμενη και θα ειμαι για παντα.

Το ΑπωθημενοWhere stories live. Discover now