Πέρασαν δύο μέρες απο τότε που ο Παύλος χτύπησε και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο. Όλοι ήταν εκεί παρόλο που δεν είχε βελτιωθεί στο ελάχιστο η κατάσταση του.
-Η κατάσταση του δεν έχει αλλάξει καθόλου απο τότε που τον φέραμε εδώ,ρε Στράτο,είπε η Αθανασια.
-Όλα θα πάνε καλά αδελφούλα μου,μην φοβάσαι.
-Πώς να μην φοβάμαι;Απο την μια στιγμή στην άλλη ο Παύλος βρέθηκε εδώ μέσα και παλεύει για την ζωή του.
-Έχει δίκιο ο Στράτος, όλα θα πάνε καλά και ο Παύλος θα είναι σύντομα κοντά μας, γερός και δυνατός. Έτσι κι αλλιώς είναι σκληρό καρύδι,δεν μασάει,είπε ο Άρης.
-Είστε πολύ καλοί και οι δύο σας,αλλά όσο περνάει η ώρα όλο και ο φόβος μου μεγαλώνει και ένας κόμπος ανεβοκατεβαίνει στον λαιμό μου.
-Πώς είναι τα πράγματα;ρώτησε ο Γιώργος που ήρθε εκείνη την ώρα στο νοσοκομείο μαζί με τον Ηλία και την Βούλα.Ο γιατρός που ανέλαβε τον Παύλο βγήκε απο το δωμάτιο που νοσηλευόταν. Όλοι οι παρευρισκόμενοι σηκώθηκαν όρθιοι.
-Πώς είναι ο αδελφός μου γιατρέ;ρώτησε η Αθανασία.
-Πώς είναι ο Παύλος μου;ρώτησε η Σταυρούλα.
-Μην ανησυχείτε. Ο Παύλος είναι πολύ δυνατός και ξέρει να πολεμάει. Σήμερα η κατάσταση του έχει βελτιωθεί αρκετά. Απο ότι φαίνεται σε λίγες μέρες θα αναρρώσει πλήρως.
-Δοξα τον Θεό. Οι προσευχές μου έπιασαν τόπο. Κάνε θεέ μου να επιστρέψει γρήγορα σπίτι το αγόρι μας,είπε η Γεωργία.
-Μπορούμε να τον δούμε;ρώτησε η Αθανασία.
-Μπορείτε αλλά για λίγα λεπτά και ένας ένας,απάντησε ο γιατρός.
-Θα πάω εγώ πρώτα,είπε η Αθανασία.Η Αθανασία ετοιμάστηκε και μπήκε μέσα στο δωμάτιο της εντατικής όπου ήταν ο Παύλος. Πήρε μια βαθιά ανάσα και πήγε κοντά στον Παύλο που ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι με πολλά σωληνακια σε όλο του το σώμα.
-Παύλο, το ξέρω ότι μ'ακους. Η Αθανασία είμαι,η αδελφή σου. Αδελφέ μου σ'αγαπάω πολύ,θέλω να το ξέρεις. Κοίταξε να γίνεις γρήγορα καλά. Μας λείπεις πάρα πολύ. Είναι όλοι εδώ για σένα Παύλο μου. Ο Γιώργος, ο Στράτος, ο Άρης,η μαμά,ο Ηλίας και η Βούλα. Όλοι εδώ είμαστε. Όλοι σ'αγαπαμε. Κοίταξε να γίνεις γρήγορα καλά. Το καλό που σου θέλω.
Η Αθανασία κοίταξε για λίγο τον Παύλο που είχε κλειστά τα μάτια του. Τα μηχανήματα που συνδεόταν με τα καλώδια στο σώμα του χτυπούσαν δυνατά.
-Το ξέρω ότι με ακούς. Παύλο αν με ακούς κούνησε μου το δάχτυλο,είπε η Αθανασία στον Παύλο και του χάιδεψε το χέρι τρυφερά.
Ο Παύλος κούνησε το δάχτυλο του και η Αθανασία πέταξε απο την χαρά της.
-Το ήξερα ότι με ακούς,το ήξερα.
ESTÁS LEYENDO
Το Απωθημενο
RomanceΚρυοπηγή,1972: Ανάμεσα στα χωράφια, την σκληρή δουλειά και τις δυσκολίες της ζωής,γεννιέται μια παιδική φιλία που εξελίσσεται σε έναν θυελλώδη έρωτα. Ο Δημήτρης ένα παιδί απο φτωχή οικογένεια, αναγκασμένος να δουλεύει απο μικρή ηλικία. Η Σταυρούλα κ...