-Φύγετε και οι δυο απο το σπίτι μου. Όσο για τα πράγματα μου Δημήτρη, θα στείλω την Παναγιώτα να τα πάρει. Δεν πρόκειται να ξαναπατήσω εκεί μέσα.
-Σταυρούλα,μην μας το κάνεις αυτό. Εμείς αγαπιόμαστε. Δεν μπορούμε να ζήσουμε μακριά ο ένας απο τον άλλον. Δεν γίνεται να χωρίσουμε.
-Δημήτρη,εσύ πρόδωσες την αγάπη μας. Εσύ είσαι η αιτία του χωρισμού μας. Αντίο για πάντα Δημήτρη,είπε η Σταυρούλα και έκλεισε την πόρτα. Ο Δημήτρης άρχισε να χτυπάει την πόρτα σαν τρελός και έλεγε πως την αγαπάει,ώσπου ήρθε ο Κώστας και πήρε στο σπίτι τους. Η Σταυρούλα αμέσως, έτρεξε στο δωμάτιό της, όπου έκλαιγε για ώρες.Μετά απο κάποιους μήνες, βγήκε το διαζύγιο του Δημήτρη και της Σταυρούλας.
Ο Δημήτρης απο εκείνο το πρωί, που χώρισε με την Σταυρούλα ξημεροβραδυαζόταν στο μαγαζί και έπινε συνεχώς.
Η Σταυρούλα απο την άλλη, πήγαινε στο σχολείο να κάνει μάθημα και όταν γύριζε κλεινόταν στο δωμάτιό της,χωρίς να λεει πολλές κουβέντες με τους δικούς της.-Σταυρούλα! Ήρθαν οι φιλενάδες σου,είπε η Γεωργία αφού άνοιξε την πόρτα του δωματίου της.
-Σε περιμένουν στο σαλόνι. Και μην πεις να έρθουν εδώ. Ο πατέρας σου λείπει και μπορείτε να μιλήσετε άνετα,είπε η Γεωργία και η Σταυρούλα σηκώθηκε απρόθυμα απο το κρεβάτι.-Φιλενάδα μου,τί κάνεις;Χαθήκαμε τις τελευταίες μέρες,είπε η Μυρτώ και αγκάλιασε την Σταυρούλα.
-Πώς είσαι;Σε απασχολεί κάτι;ρώτησε η Παναγιώτα.
-Ναί. Θέλω να σας πω κάτι σημαντικό,είπε η Σταυρούλα αφού έκατσαν στον καφέ καναπέ του σαλονιού.
-Τί συμβαίνει;Είναι άσχημο;ρώτησε η Μυρτώ.
-Όχι και τόσο. Πριν λίγο καιρό ζήτησα μετάθεση στην Αθήνα και έγινε δεκτή.
-Δηλαδή φεύγεις;ρώτησε η Παναγιώτα στεναχωρημένη.
-Ναί. Θέλω να ξεχαστώ για λίγο καιρό. Αυτό το μέρος μου θυμίζει πολλά.Μετά τον χωρισμό έκανε αίτηση μετάθεσης και με το διαζύγιο έφυγε για την Αθήνα,όπου θα έμενε στο σπίτι του θείου της, όπως όταν σπούδαζε.
-Καλώς ήρθες Σταυρούλα,κορίτσι μου,είπε η Χριστίνα.
-Καλώς σας βρήκα, θεία. Φανή, τί κάνεις;Μου έλειψες,είπε η Σταυρούλα και αγκάλιασε την Φανή.
-Και εμένα μου έλειψες ξαδελφούλα μου.
-Μόνο η Φανή σου έλειψε, Σταυρούλα;είπε ο Αναστάσης.
-Όχι βέβαια και εσείς μου λείψατε με τα αστειάκια σας.Την επόμενη μέρα, η Σταυρούλα ξεκίνησε να δουλεύει στο καινούργιο της σχολείο. Τα παιδιά του σχολείου, την υποδέχτηκαν με χαρά και ενθουσιασμό. Επίσης της χάρισαν ένα μπουκέτο κόκκινα τριαντάφυλλα για την υποδοχή.
VOUS LISEZ
Το Απωθημενο
Roman d'amourΚρυοπηγή,1972: Ανάμεσα στα χωράφια, την σκληρή δουλειά και τις δυσκολίες της ζωής,γεννιέται μια παιδική φιλία που εξελίσσεται σε έναν θυελλώδη έρωτα. Ο Δημήτρης ένα παιδί απο φτωχή οικογένεια, αναγκασμένος να δουλεύει απο μικρή ηλικία. Η Σταυρούλα κ...