78° ΚΕΦΑΛΑΙΟ

73 4 0
                                    

-Θα πούμε όσα ξέρουμε ,αλλά αργότερα. Πρέπει να καταστρώσουμε ένα σχέδιο πρώτα,είπε η Αθανασία και την ίδια ώρα χτύπησε το τηλέφωνο του Παύλου.
-Η μάνα μας είναι Αθανασία,είπε αφού κοίταξε τν οθόνη και την κοίταξε.
-Σήκωσε το. Δεν πρέπει να καταλάβει κάτι,απάντησε η Αθανασία.
-Ναι. Τί έγινε μαμά; Σου είπα ότι θα βγω με τα παιδιά.
-"Παύλο έλα γρήγορα σπίτι. Η αστυνομία έπιασε τον πατέρα σου. "
-Τί εννοείς τον έπιασε;
-"Ήρθαν δύο αστυνομικοί. Είπαν ότι έχουν ένταλμα εις βάρος του,του έβαλαν χειροπέδες και τον οδήγησαν στο περιπολικό. "
-Δεν είπαν γιατί τον συνέλαβαν;
-"Όχι. Έλα γρήγορα, σε παρακαλώ,είπε η Σταυρούλα και έκλεισε το τηλέφωνο.

-Τί έγινε Παύλο; Ποιόν συνέλαβαν;ρώτησε η Αθανασία.
-Τον πατέρα μας.
-Γιατί; Τί έκανε το κάθαρμα;
-Αθανασία,μην μιλάς έτσι,είπε ο Ηλίας.
-Πρέπει να πάμε στο αστυνομικό τμήμα γρήγορα, είπε ο Παύλος και όλοι ετοιμάστηκαν για να φύγουν από το σπίτι.

Όταν έφτασαν στο τμήμα,είδαν την Σταυρούλα μαζί με την Κική,την μητέρα του Γιάννη να περιμένουν έξω απο το γραφείο του διοικητή.

-Μαμά τι θέλεις εσύ εδώ;την ρώτησε απορημένος, ο Γιάννης, μόλις την είδε.
-Συνέλαβαν και τον πατέρα σου. Σε λίγο έρχονται και οι αδελφές σου απο εδώ.

Ταυτόχρονα η Αθανασία και ο Παύλος μιλούσαν με την Σταυρούλα για το τι έγινε.  Λίγη ώρα μετά,δύο αστυνομικοί έβγαλαν έξω απο το γραφείο τον Άγγελο και τον Θωμά και όλοι μπήκαν στο γραφείο του διοικητή.

-Τί συμβαίνει κύριε διοικητά;Γιατί συλλάβετε τους συζύγους μας;ρώτησε η Κική.
-Κυρία μου απο ότι καταλαβαίνω δεν έχετε καμία σχέση με τους συζύγους σας,οι οποίοι είναι καθάρματα.
-Γιατί το λέτε αυτό;ρώτησε η Σταυρούλα έκπληκτη.
-Οι άντρες σας έκαναν διακίνηση όπλων και ναρκωτικών σε διάφορες χώρες της Ευρώπης,αλλά και της Ασίας. Οι κατηγορίες αυτές είναι αρκετά βαριές και επιφέρουν μεγάλες ποινές.
-Δηλαδή θα μπούνε για πολλά χρόνια στη φυλακή;ρώτησε ο Γιάννης.
-Ασφαλως νεαρε μου. Αυτές οι κατηγορίες είναι αρκετές για να μπούνε για αρκετά χρόνια στη στενή.
-Κατηγορίες;Μα εσείς είπατε μόνο μια,είπε με απορία η Αθανασία.
-Υπάρχει και μια καταγγελία απο κάποιον συνεργό τους,ότι έχουν σκοτώσει και κάποιον άνθρωπο, που δεν πλήρωσε το χρέος του. Αυτή μόνο η κατηγορία έχει ως ποινή ισόβια κάθειρξη. Συν ότι είναι επικεφαλείς σε μια ομάδα, που διακινεί ναρκωτικά και όπλα σε άλλες χώρες.
-Καταλαβαμε. Δεν πρόκειται να βγουν πότε απο εκεί μέσα. Αυτό είναι πολύ καλό νέο,είπε η Αθανασία και όλοι την κοίταξαν με παράξενο βλέμμα.

Το ΑπωθημενοOù les histoires vivent. Découvrez maintenant