Λίγες μέρες μετά την γέννηση του γιού τους, ο Δημήτρης και η Σταυρούλα γύρισαν στο σπίτι τους,που νοίκιασαν για να μένουν αφού δεν ήθελαν να μείνουν στο σπίτι που τους έδινε ο Θανάσης,μετά από όλα αυτά που είχε κάνει για να τους χωρίσει.
Έπειτα απο λίγες μέρες, έμαθαν πως γύρισε ο Άγγελος απο την Αθήνα,πίσω στο χωριό. Τέσσερις μήνες είχε να φανεί και δεν είχε επικοινωνήσει με κανέναν μετά την απειλή του στην τελευταία τους συνάντηση.-Αγόρι μου,που ήσουν τόσο καιρό; Γιατί δεν μας πήρες κανένα τηλέφωνο; Ανησυχήσαμε εγώ και η αδελφή σου,είπε η Ιωάννα και αγκάλιασε τον Άγγελο.
-Μην ανησυχείς για εμένα μητέρα. Μπορώ να προσέχω τον εαυτό μου. Το βράδυ δούλευα και την μέρα κοιμόμουν. Δεν μπορούσα να πάρω τηλέφωνο,είπε ο Άγγελος και αφού μπήκε μέσα στο σπίτι,κοίταξε γύρω τον χώρο που είχε αλλάξει απο την τελευταία φορά που είχε πάει.Η Κατερίνα που άκουσε την πόρτα να χτυπάει,βγήκε απο το δωμάτιο της και πήγε στο σαλόνι.
-Άγγελε, αδελφούλη μου!Μου έλειψες τόσο πολύ,είπε η Κατερίνα και τον αγκάλιασε σφιχτά.
-Και σε μένα έλειψες,Κατερίνα μου.
-Πήγες στην Αθήνα και μας ξέχασες. Μας άφησες ολομόναχες.
-Δεν σας ξέχασα. Κάθε μέρα στην δουλειά σας σκεφτόμουν. Δεν είχα χρόνο όμως να έρθω. Ήθελα να ξεχάσω κιόλας,είπε ο Άγγελος και κοίταξε τον καινούργιο μπουφέ.
-Άγγελε,παιδί μου μην σκαλίζεις τις πληγές σου. Πρέπει να συνεχίσεις την ζωή σου,σαν να μην έγινε τίποτα απο αυτά,είπε η Ιωάννα.
-Δεν μπορώ, μητέρα. Όσο ζω και είμαι εδώ θα θυμάμαι,είπε ο Άγγελος και σιώπησε.
- Γέννησε;είπε μετά απο λίγο και προχώρησε προς τον καινούργιο μπουφέ.
-Ναί. Πριν λίγες μέρες ένα αγοράκι. Είναι πανέμορφο.
-Ώστε έτσι;Τώρα θα είχαμε παντρευτεί,είπε ο Άγγελος και χτύπησε τις γροθιές του πάνω στο έπιπλο.
-Αγόρι μου. Ηρέμησε. Σε παρακαλώ,είπε η Ιωάννα.
-Άγγελε, πρέπει να ξεχάσεις. Αυτή η γυναίκα δεν είναι για εσένα. Θα βρεις κάποια άλλη. Εξάλλου ο έρωτας με έρωτα περνάει,είπε η Κατερίνα και ακούμπησε τον Άγγελο στον ώμο.
-Έχεις δίκιο, Κατερίνα. Έχω βρει ήδη μία κοπέλα στην Αθήνα.
-Και γιατί δεν την έφερες να την γνωρίσουμε,παιδάκι μου;είπε η Ιωάννα και ο Άγγελος την κοίταξε.
-Είναι νωρίς ακόμα, μητέρα. Πριν λίγες μέρες την γνώρισα,είπε ο Άγγελος και κοίταξε το καινούργιο έπιπλο.
-Αυτό εκείνος το αγόρασε;Τί έκανε πάλι;ρώτησε ο Άγγελος συνοφρυομένος.
-Ναί. Ο πατέρας σου,απάντησε η Ιωάννα.
-Δεν είναι πατέρας μου. Τον βλέπεις πουθενά εδώ τριγύρω;Πάντα έλειπε. Πάντα αυτό έκανε. Έπαιρνε το τομάρι του και έφευγε.
YOU ARE READING
Το Απωθημενο
RomanceΚρυοπηγή,1972: Ανάμεσα στα χωράφια, την σκληρή δουλειά και τις δυσκολίες της ζωής,γεννιέται μια παιδική φιλία που εξελίσσεται σε έναν θυελλώδη έρωτα. Ο Δημήτρης ένα παιδί απο φτωχή οικογένεια, αναγκασμένος να δουλεύει απο μικρή ηλικία. Η Σταυρούλα κ...