Το απόγευμα ο Θωμάς επέστρεψε σπίτ, έπειτα απο την απουσία αρκετών των ημερών.
-Μπα, μπα καλώς τον. Θυμήθηκες πως έχεις και σπίτι;είπε η Αθανασία μόλις τον είδε.
-Αθανασία πηγαίνετε στο δωμάτιο σου με τον Αλέξη. Θέλω να μιλήσω με τον πατέρα σου,της είπε η Σταυρούλα και τα δύο παιδιά έφυγαν αμέσως.
-Είχα πάει στην Καβάλα για δουλειές,είπε ο Θωμάς, μόλις είδε την κόρη του με τον συμμαθητή της να ανεβαίνουν τις σκάλες και να χάνονται στον διάδρομο.
-Πολύ βολική δικαιολογία,αλλά ξέρεις κάτι;Βαρέθηκα. Βαρέθηκα να ακούω τα ίδια και τα ίδια. Όλη μου την ζωή ακούω αυτήν την ηλίθια δικαιολογία. Πάντα δουλειές είχες. Σίγουρα αυτό ήταν πάντα. Οι δουλειές σου πάνω από όλα.Η Αθανασία καθόταν στο κρεβάτι της νευρική και σκεφτόταν. Ο Αλέξης καθόταν απέναντι της και την κοιτούσε αμίλητος.
-Αλέξη πάμε κάπου αλλού;Δεν αντέχω άλλο εδώ,είπε η Αθανασία και πήρε την τσάντα της.
-Ναι,πάμε καμία βόλτα να ηρεμήσεις κιόλας,απάντησε ο Αλέξης.Η Αθανασία βγήκε νευριασμένη απο το σπίτι χωρίς να δώσει σημασία στους γονείς της που ήταν στο σαλόνι,ενώ απο πίσω της προχωρούσε ο Αλέξης.
-Αλέξη, θέλεις να πάμε σε έναν φίλο δικό μου και του αδελφού μου;Έχω καιρό να τον δω. Αν δεν σε πειράζει,είπε η Αθανασία κάπως πιο ήρεμη.
-Πού κοντά μένει;ρώτησε ο Αλέξης.
-Είναι κοντά στην αγορά. Έλα να περπατήσουμε γρήγορα για να φτάσουμε νωρίς.Η Αθανασία με τον Αλέξη πήγαν στον Ηλία,αλλά βρήκαν μόνο την Βούλα στο σπίτι. Αφού,η Αθανασία έκανε της συστάσεις τα δύο παιδιά έκατσαν στον καναπέ.
-Ελάτε παιδιά. Ο Ηλίας θα έρθει σε λίγο. Πώς είναι ο Παύλος, Αθανασία μου;
-Μια χαρά είναι,αλλά έχει βαρεθεί να κάθεται όλη μέρα στον καναπέ και στο κρεβάτι του.
-Τί να κάνουμε; Αφού έτσι το είπε ο γιατρός.
-Τον φροντίζουμε εγώ και η μαμά και σε λίγες μέρες θα είναι περδίκι, είπε η Αθανασία χαμογελαστή ενώ ο Αλέξης κοιτούσε γύρω το σπίτι και το ποσό όμορφα ήταν διακοσμημένο.
-Θέλετε να σας στίψω χυμό πορτοκάλι;ρώτησε η Βούλα μετά από λίγο.
-Όχι,δεν θέλουμε,είπε η Αθανασία ενώ κοίταξε τον Αλέξη.
-Να ήρθε και ο Ηλίας,είπε η Βούλα,καθώς ο Ηλίας άκουσε τα κλειδιά του στην πόρτα του σπιτιού.
Ακούστηκαν τα βαριά και γρήγορα βήματα του και αμέσως εμφανίστηκε στο σαλόνι.-Σαν τα χιόνια,είπε ο Ηλίας μόλις είδε την Αθανασία.
-Το παλικάρι ο φίλος σου;συνέχισε.
-Συμμαθητής μου.
-Μόνο;ρώτησε ο Ηλίας και γέλασε πονηρά.
-Μόνο Ηλία. Αφού ξέρεις ότι...
-Α,ναι το ξέχασα,είπε ο Ηλίας ενώ η Αθανασία σηκώθηκε όρθια και τον αγκάλιασε.
-Σε έχω σαν αδελφό μου Ηλία. Θέλω να το ξέρεις.
-Κι εσύ θα ήθελα να ξέρεις πως έχω δύο αδελφούλα. Μια την Κατερίνα και μια εσένα, είπε ο Ηλίας και την φίλησε στο μάγουλο.
-Σας πιάσανε οι αγάπες παιδιά;είπε η Βούλα.
-Είναι η μικρούλα μου μάνα,η Αθανασία,είπε ο Ηλίας και εκείνη την ώρα μπήκε η Κατερίνα,η αδελφή του.
-Έχουμε επισκέψεις βλέπω, είπε και κατευθύνθηκε προς το σαλόνι όπου ήταν όλοι.
-Ήρθαμε με τον Αλέξη,τον συμμαθητή μου να σας δούμε.
-Καλά κάνατε Αθανασία. Καιρό έχουμε να σας δούμε. Χαθήκαμε,είπε η Κατερίνα και ακολούθησε μια παύση.
- Ο Παύλος πώς τα πάει;συνέχισε.
-Μια χαρά είναι. Μόνο που βαριέται να είναι όλη μέρα ξαπλωμένος.
-Τον καημένο.Ας είναι,αφού έτσι πρέπει. Θα περάσω καμία μέρα να τον δω.
JE LEEST
Το Απωθημενο
RomantiekΚρυοπηγή,1972: Ανάμεσα στα χωράφια, την σκληρή δουλειά και τις δυσκολίες της ζωής,γεννιέται μια παιδική φιλία που εξελίσσεται σε έναν θυελλώδη έρωτα. Ο Δημήτρης ένα παιδί απο φτωχή οικογένεια, αναγκασμένος να δουλεύει απο μικρή ηλικία. Η Σταυρούλα κ...