1.

4.1K 173 123
                                    

Un prilej bun pentru a mă îneca în tot , în tot ceea ce înseamnă iubire adevărată. Dar nimic ocolesc persoanele care doresc o așa zisă relație cu mine . Sunt scârbit de tot , de toată lumea , asta nici nu mai este iubire , este un război pentru captarea lumii întregi pentru a face parte din bârfele lor .

De asta cred și eu că sunt încă singur . Dar nu am găsit persoana potrivită mie și chiar de asta sunt încă singur . Este greșit să îți dorești ca prima persoană să fie și ultima din viața ta ? Eu zic că nu ! Și asta fac , aștept .

***

Bună , eu sunt Ami Evans , un băiat de 17 ani , învăț la unul din cele mai bune licee din oraș , culoarea părului șatenă , am 1.71 înălțime sunt o fire sensibilă , nu am avut niciodată o iubită și nu cred că o să am vreodată . Dacă până acum ați crezut ca sunt fată și asta din cauza numelui meu , ei bine v-ați înșelat .

Nu este ușor să ai un asemenea nume mereu ești luat peste picior ceea ce pe mine mă scoate din sărite . De sigur ca oricare om am și eu unele specimene la care trebuie să le suport glumele .

Specimenul Nr.1 . Kevin Wilson este roșcat , nuanța ochilor căpruie are 1.76 înălțime , da este mai înalt de cât mine și face glume și pe seama înălțimi mele .

Și specimenul Nr.2 . Thomas Gonzalez este brunet și are câteva șuvițe de păr colorate , culoarea ochilor negri are 1.68 înălțime , nu face des glume pe seama mea dar și când face , regretă că lea scos pe gură .

**

În momentul de față sunt pe cale să întârzii la prima oră și asta din cauză ca am adormit după ce m-a trezit alarma si eu clar am oprit-o si nu i-am dat voi să cânte în continuare . Din cauza ca locuiesc la o distanță mare de liceu trebuie să i-au trolebuzul , dar in dimineața asta nimic nu circulă pe drumul acesta . Primul trolebuz care îmi apare in cale pe ăla îl i-au . Oare ce am prima oră ? Am uitat deja ! Ce fac acum ? Dacă nu ajung la timp ? Nu vreau nici o absență și nici să dau la cineva explicații din cauza motivului pentru care am intrat așa de târziu la oră . Asta este din cauza ca am stat treaz toată noaptea , făcând diferite lucruri doar pentru ca nu am somn . Și ce e ciudat este ca e una din diminețile alea în care mă apucă durerea de stomac și tot stomacul mi-se strânge ghem încercând să iasă afară , dar fără noroc . Mereu nu reușesc să îmi rezolv problema asta vomitând , ziua trece cu durerea de stomac , cu senzația de vomă și cu mâncarea pe care o consumam în timpul zilei . Într-o zi asta se v.a întoarce în potriva mea .

Alergând prin curtea liceului eu , Ami ... am să întârzii la oră trecând cu viteză prin toate belțile care au fost lăsate de ploaia de noaptea trecută , o să fiu si ud la picioare , și simt cum durerea se accentuează . Din cauza ca sunt neîndemânatic era să si cad de două ori dar mă țin bine pe picioare și nu am reușit să cad de loc .

Ce ?? De ce m.am oprit așa brusc ? Vai nu .... Fugind ca un bezmetic nu am văzut ca am dat peste cineva care probabil mergea și el liniștit prin curtea liceului până când eu am dat peste el . Prost mai sunt , neatent și să nu mai zic de neîndemânatic . Ce combinație perfectă , toate rezultând un eu . De la bubuitură , tot ce se află în mine se cutremură și îmi reamintise gustul vomei pe care o simțeam slab în gât .

Eu : scuze ! Am zis cat timp îmi masam fundul . Din cauza impactului puternic eram căzut pe jos cu fundul într.o baltă . Acum clar am să răcesc și el clar nu o să îmi cumpere medicamente .

Persoana : ai grijă piticanie !

Stai ce ? Tocmai m.ai făcut piticanie . Stai doar să mă ridica de aici și apoi să vezi tu ce cadou frumos o să primească mumata acasă . Eram nervos , bine puțin frustrat din cauza lui pentru ca este un străin care are tupeu să mă facă așa măcar să își ceară și el scuze , eu am făcut asta deja . Simțeam cum îmi tremură toți mușchii faciali din cauza nervilor provocați de el .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum