Ami pove ...
Dimineața veni și mă prinse dormind buștean . Telefonul îmi suna pe noptieră , dar nici nu îl prea băgam în seamă eram încă în lumea viselor și eram prea captivat de aceasta pentru a mă trezi . Plus că eram cam obosit din cauză ca am stat întreaga noapte treaz meditând la ziua de ieri și la weekend . Zilele astea au fost magice , nici nu îmi vine să cred că i-am acceptat așa de repede scuzele la brunet , aveam de gând să mai fac pe supăratul , dar nu i-am putut rezista .
Mama : Ami !!!! Trezirea dragă !!!
Eu : imediat ... 10 secunde doar .
Mama : Ami !!!
Eu : bine ...
Mi-am făcut rutina de dimineața și mi-am ales niște haine mai speciale pe mine . Și când zic asta nu mă refer la sacou și cămașă , mă refer la o bluză care îmi place extrem de mult , e albastră și e pufoasă .
Am coborât în grabă scările mergând în direcția bucătăriei . Ajuns acolo am dat bună dimineața la mama și tata , ce își savurau micul dejun , m-am așezat și eu la masă începând să ciugulesc câte un pic .
Eu : deci ?!
Mama : da dragă .
Eu : v-ați gândit la propunerea făcută de Luca ?
Mama : da ...
Eu : și ?
Tata : ai aprobarea noastră !
Eu : vă mulțumesc !
Mama : eee .. Dar fără prostii și să nu cumva să te pună Sfântul să faci ceva sau să mă trezesc ca vii și îmi zici " Sunt gay ! " . Nu am încredere da .
Tata : dragă sunt doar prieteni până la urmă are și Ami nevoie de libertate .
Mama : bine ... Dar sunt cu ochii pe tine și pe Luca .
Eu : bine mamă , ce prostii am putea face !
Tata : o prostie mai mare ca o beție nu ar putea face , dragă .
Mama : bine fie ...
Eu : mulțumesc , mamă , tată ! Și ce ar fi așa de ăsta dacă aș fi cu el este dintr-o familie bună . Întreb și eu așa de curios !
Mama : dacă erai fată nu era o problemă , dar fiind băiat este o problemă ! Lumea te-ar privi ciudat , noi familia ta la fel , reputația familie , a firmei ... Nici nu vreau să mă mai gândesc !
Tata : dragă , calmează-te ! Este bărbat deja are 18 ani știe ce face și acum are tot dreptul să tragă o beție ca la carte .
Eu : mai vedem noi . Și când plecați ?
Mama : peste 2 săptămânii .
Eu : aha ...
Tata : este cam târziu nu crezi ?!
Eu : ba da ! Bine , eu plec papapa ...
***
Ajuns la liceu am fost întâmpinat de Luca la poartă . Acesta mă trase în brațele lui și mă sărută .
Luca : deci ce au zis tata socru și mama soacră ?!
Eu : au cedat și îmi dau voie să stau la tine .
Luca : vezi , dacă știi să le vorbești !
Eu : da .... Sincer îți mulțumesc pentru tot .
Luca : recompensă !
Acesta își țuguie buzele la mine , l-am privit strâmb , înroșind . M-am ridicat pe vârfuri si i-am prins geaca de făși in mâinile mele , apoi l-am tras în jos spre mine . Buzele noastre sau unit , iar eu încercam pe cât posibil să dezvolt sărutul . Îi exploram lăcașul umed până i-am întâlnit limba pe care am invitat o la un dans erotic . Era prima dată când făceam asta și Luca mă lăsa să conduc eu ceea ce si încercam să fac . Modul în care buzele sale se conturau îmi ziceau că zâmbește și din cauza asta un surâs îmi alunecă printre buze și el preluă controlul . Mă lăsa fără aer prin cel mai senzual mod posibil și îmi plăcea . Adâncea și adâncea sărutul în timp ce eu încercam să țin pasul cu el , o făceam dar nu prea reușeam . Luca desprinse sărutul , tot ce ne mai lega acum erau câteva firicele de salivă .
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...