9.

1.3K 99 60
                                    

Ami pove ...

Nu îmi vine să cred că el a venit în clasă la mine și a făcut asta , ce naiba . Dacă există o chestie mai rosie decât mine vreau să o văd , deoarece nu  cred că mă poate învinge . Sunt atât de roșu în cât pot opri 10 mașinii fără să mă aflu pe un semafor sau la o trecere de pietonii . 

De ce îmi bate inima în halul ăsta a fost un simplu sărut și a fost pe frunte . Ce mă fac dacă sunt îndrăgostit de el ? Ce mă fac ???

Kevin : da ce avem noi aici , o roșie umană , ce ai pățit ?

Eu : eu , eu ... ce am pățit ?!

Thomas : poate a fost ...

Kevin : dadada ... Cineva s.a îndrăgostit sau mă înșel ?

Eu : cred că o faci !

Thomas : hei ... Pe mine mă aude care va din voi ?

Eu : da eu , dar slab , ce ai zis ?

Thomas : nimic , nimic ... Oh .... Eu plac ....

Eu : ce a pățit ?

Kevin : chiar nu știu ! Dar tu ? Te-ai schimbat așa din senin , sa întâmplat ceva ? Față de pervers , psihopat , pedofil ...

Eu : să zicem că sunt relaxat ... Și mă întind .

Kevin : aha ...

Profa a intrat în clasă și a început prezența . Dacă stau să mă gândesc mai bine , poate asta îmi trebuia ca să îmi revin din starea asta monotonă . Trebuia doar să îl văd , să vorbesc cu el , am impresia că el o să îmi devină un drog .

Profa : Ami Evans ?

Eu : prezent !

Dacă el îmi este drog , atunci se simte oare  reciproc ? Dacă da sunt extrem de fericit ! Dar tot nu pot să fiu cu el . Dacă mă folosește ? Dacă sunt doar o jucărie pentru el ? Atâtea întrebări sunt depășit .

Thomas : nu am caietul de EAP la mine ... Of ... Am alte chesti ... inutile ... Of ... De ce oare ? Hahaha ...

Ce naiba are ăsta ? Față de posedat o , psihopat o si ce naiba . Mă sperie ! Noi trei stăm mai aproape de geam , Kevin e fix lângă el apoi în dreapta lui stau eu în altă bancă și Thomas stă în fața mea .

Kevin : psss ... Hei Ami .... Ai văzut ce fund bombat are profa azi ? Față perversă .

Eu : da ! Îi întorc fața perversă și mimez un prins de fund , apoi izbucnim în râs amândoi .

Kevin : ăsta e baiatu meu ...

Eu : hahaha ...

Thomas : ahaha ...

Kevin : bună dimineața viața mea ...

Eu : te aștept la o cafea !

Thomas : offfff .... Încetați !

Kevin : deci ești bine , nu mai ești supi ?

Eu : da , nici nu am fost !

Kevin : dada ... scoate.te acuma .

Eu : păi da . Se întinse spre mine și mă prinse de sânul pe care nu îl am , m-am întins până la banca lui de unde l-am prins de burtă . M-a prins de mâini încercând să mă imobilizeze dar fără noroc , l-am prins de încheieturi și l-am tras spre mine .

Profa : încetați voi doi !

Eu și Kevin : oups !

Pauza a venit și îmi pierdeam timpul pe telefon citind cărți pe Wattpad . Eram așa de captivat de povestea citită de mine  era așa de incredibilă cum îmi place mie , o carte bună , romantică care să aibe un final așa cum îmi doresc eu . Dar cineva trebuia să îmi distragă atenția iar în acest mod eu am fost întrerupt din ceea ce făceam de o persoana respectivă  . Ce naiba mai vreți ?

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum