Q&A

662 39 72
                                    

Ce ciudată atmosferă a fost în ultimul timp în cartea asta , este o agitație mare .

Eu : toată lumea la locurile voastre ...

Toți : ...

Toți au mers spre locurile lor , s.au așezat fix cum au stat și la celălalt Q&A . Ami a rămas ca de obicei pe dinafară , era cam derutat . Era loc lângă Luca dar nu ocupa loc . Atunci mi-a venit o ideie !

Eu : Ami , tu nu , tu vei sta lângă mine .

Ami : bine ...

Eu : așa te vreau ! Știu sunt rea 😂😂

Acesta ocupă cu chiu cu vai un loc lângă mine , m.am așezat și eu lângă el și l.am bătut pe spate foarte finuț , se întoarse spre mine cu o față tristă , pe care doar mie mi-o arăta , i-am zâmbit și el îmi zâmbi înapoi .

Eu : ce tăcuți sunteți ! Pfff... Vreți să facem Q&A.ul ăsta sau nu ?

Toți : da !

Eu : bine ! Atunci fiți mai cu viață .

Ami : haide să începem .

Eu : bine ... * tușe * Prima întrebare este de la YuriAndViktor și este pentru mine , ha ... sunt flatată . 1. Care e prima carte pe care ai citit.o ? Păi nu mai știu cum se numea " Iubitul meu e demon " sau ceva de genul , dar era ceva cu magie și cu două lumi diferite . Și dacă te referi la Yaoi , a fost " Regele e sclavul " . Fac reclamă , LOL 😂😂 .

Kevin : tu și reclama , ta cu tot !

Eu : hahaha ... E cartea mea fac ce vreau !

Carl : da , dar asta nu înseamnă că trebuie să stau aici un secol , am si eu niște treabă , mai importantă ca asta .

Eu : las știu eu ce ai ! Cam atât de la YuriAndViktor . DionisSeth tot pentru mine ... hihihi ... După ce vei termina acest volum ... Te-ai gândit la un volum IIDa , m.am gândit și nu o să fie o ideie rea cred !

Kevin : deci tot nu scap de voi odată ?! Aș vrea să vă dau foc !

Eu : ai zis ceva ? Robert sari pe Kevin acum .

Kevin : stai , nu ! Am glumit !

Robert : păcat ... Kevin înroși și se uită pe pereți , iar Robert rânji malefic .

Eu : pfff .... DanielaDana429 1. Luca , te omor, cophil prost cum de lai bătut pe Ami în halul ăsta idiotule !

Luca : în apărarea mea , nici nu am știut că este el !

Carl : da , dar îl puteai recunoaște ...

Luca se ridică de la loc și sări la Carl să îl bată , acesta doar rânji când îi văzu fața nervoasă . Eu m.am ridicat și am aruncat pe masă fișele cu întrebări , ce-i doi mă priveau și sau pus tăcuți la locurile lor . Dar Luca se ridică imediat și se întoarse spre Carl și zise .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum