Deci o sa îmi arunc telefonul în vale în dimineața asta serios acum nu a arătat tot capitolul scris de mine . Îmi vine să mor și o să fac asta încet dacă se mai întâmplă așa ceva .😭😭
Ami pove ...
Razele de la lumina ce intra în cameră prin fereastră mă băteau peste ochii forțând-uma să mă trezesc . Eram amorțit de la gât în jos nu simțeam absolut nimic , capul mă durea și urechile îmi vibrau din cauza durerii .
Mi-am deschis cu greu ochi , la început când i-am deschis am văzut doar în ceață . Cu ochii de abia deschiși am privit prin jur din nou , mi-am ridicat capul speriat de pe pererna moale privind în partea mea stângă acolo se afla Luca dormind . Avea o mână aruncată peste mine și una sub capul lui .
Am privit panicat prin jur văzând pe jos hainele noastre împrăștiate prin toată camera mai erau și niște petale de trandafirii pe jos . Pe biroul lui , pe lampă erau boxeri mei ce atârnau de aceasta dând să cadă de pe ea în orice moment .
Toate scenele din noaptea trecută îmi treceau prin cap lovind-uma din toate direcțiile cu informați uitate de mine peste noapte . Chiar am făcut asta ! Am făcut asta ! Am făcut o ! Cu el ! Cu , cu Luca ! Nu îmi vine să cred . O doamne ! Mi-am mușcat buza de jos , surâzând . Nu îmi vine să cred ! Stai chiar am făcut asta sau nu , da am făcut asta ! Pentru a mă asigura , am ridicat pătura în sus și da eram gol pușcă . Aaaaa ... Chiar s-a întâmplat ! Mi-am pus mâinile pe față urlând silențios în palmele mele . Sunt așa fericit că el a fost prima persoană din vina căreia am avut parte de experiența asta . Putea să fie oricine în locul lui o fată pe care eram obligat să o plac de părinți chiar dacă nu o cunoșteam . Putea să fie cu unul din tipi ăia , dar și atunci tot el m-a salvat de asta . Nu știu putea să fie cu Thomas dacă nu apărea atunci , știu eu ce îi mai trecea la ăla prin cap să îmi facă , dacă zicea că mă place și nu doar ca amic poate făcea și asta . Sau stai putea să fie și cu Robert . Mamă de câte ori m-a salvat de la asta și până la urmă tot el mi-a făcut asta . Bine cu aprobarea mea evident , la restul privind situația era fără aprobarea mea . Pentru el am sentimente și pentru ei nu aveam .
Dorind să merg la baie m-am ridicat în capul oaselor , dar o durere mă fulgeră prin coloană și prin întreg corpul căzând înapoi pe așternuturi . Am strâns din dinți încercând să nu strig de durere , Luca dormea așa de frumos încât nu doream să îl trezesc .
M-am ridicat din nou în șezut , dar de data asta mă sprijineam în palme pentru echilibru . Mi-am întins picioarele în față simțind cum durerea se intensifică , mă durea tare spatele și în zona dintre fese . Degetele de la picioare au făcut contact cu parchetul rece reușind să mă facă să tresar . M-am ridicat în picioare stând sprijinit de marginea patului , nu îmi puteam menține echilibrul prea bine și simțeam cum picioarele mă lasă .
Am făcut câțiva pași fără să mă țin de ceva . Dar nu a durat mult timp deplasarea mea în stare liberă din cauza unei dureri ce mă lovi din senin . Am căzut pe jos întins pe parchet ca o plăcintă gata dată cu sucitoarea de brutar . În momentul în care am căzut am crezut că mor acolo de durere . Durea ca naiba ! La dracu ! La dracu , da ! Mă doare și nici nu mă pot ridica de jos .
De nervi mi-am presat fruntea de podea începând să mă lovesc de aceasta , am încercat din nou să mă ridicat dar am eșuat căzând iar începând să îmi provoac o altă durere și provocând multă zarvă prin cameră . Am auzit un zgomot subțire de scârțâit și niște pași făcuți pe parchet . Sigur l-am trezit pe brunet , serios acum mă va vedea iar gol , dar stai măcar are o priveliște bună spre partea ce mă doare cel mai tare .
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...