15.

1.1K 85 40
                                    

$ Bonus $ :))))))))

Nighcore - Life is beautiful

Thomas pove ... 

Da clar a fost vina mea de s-au întâmplat toate alea . Ce să vă zic că regret ziua în care m-am născut , păi da o fac și mă urăsc . Sunt ca invizibil în familia mea , am niște vecini , fuai așa de , de treabă , nici nu vă imaginați . Sunt niste criminal în serie ăsta e cuvântul potrivit pentru ei .

Știam de la bun început ca nu o să fie o idee buna să ne băgăm în mizeria asta . Plus ca m-am întâlnit cu niște retardați de pe strada mea care au început să facă mișto de mine .

Kevin este cam indiferent și nici nu îi pasă ca o să îi rupă inima în două la Ami dacă îl ține departe de Luca Adams . Știu băiatul rău , își poate bate joc de șaten și ce dacă , oi fi eu homofob dar măcar îi las în pace .

Nu zic că regret ca am fost în grupul ăla într-un fel mi-au prins bine bani făcuți acolo și ce-i făcuți în plus . Eh ... Motivul pentru care am început să îl denunț pe Robert la dirig și directoare a fost datorită faptului că îmi era frică că își va da seama de drogurile furate de mine , am avut noroc cu câțiva elevii care după declarația dată de mine au început și ei cu plângerile la adresa blondului . Dar a fost o greșeală , ei tot s-au prins de mișcarea mea și m-au prins . A fost o idee proastă , dacă nu făceam asta poate încă nu și-ar fi dat seama că eu sunt hoțul . Urăsc persoanele care fură , dar am avut nevoie de bani . Este extrem de complicat , de explicat sau nu e . Ideea principală e că iubita mea Anna avea o boală care necesita operație , operația era scumpă cam prea scumpă pentru salariile părinților ei , am vrut să ajut și asta am făcut . Nu știam ce mă așteapta de fapt , după operația complicată ea nu a dat semn de vindecare , un virus oribil preluat din spital îi îngreuna vindecarea iar încetul cu încetul ea se stinse sub privirile tuturor . Cred că în modul acesta se răzbuna universul pe fapta făcută de mine . Băieți nu au știut de relația mea cu ea , le știau doar pe cele vechi , doream să le-o prezint după ce era mai bine . Acum într-o zi i-am povestit totul lui Kevin , nu mai rezistam trebuia să îi zic de ce Robert era pe cale să ne omoare atunci .

Nu înțeleg cum de Robert nu a continuat cu amenințările , dar sunt fericit oricum .

De atunci Ami s-a schimbat mult sau eu cred asta , era mai abătut și mai stresat . Mereu încerc să am câte un subiect de discuție cu el , simt că ne distanțăm . Dar , dacă stau să mă gândesc așa a fost mereu . Dacă îl enervam extrem de tare urla la mine , nu îl înțeleg aș vrea să o fac dar nu știu , nu pot , nu mă bag .

*** Flashback ***

În clasa a 9-a era o persoană care se înroșea din orice dar încerca să își facă prieteni . Încă mai țin minte cum în prima zi de liceu , un ciudat adică el își făcuse cruce în loc să aplaude . Sau cum a venit la banca mea încercând să se împrietenească cu mine a zis că îi place stilul meu , apoi s-a panicat și a plecat de acolo . 

Eram tipul mai retras și în generală plus ca eram marginalizat de toți din cauza ca eram și sunt Emo , nu aveam nici un prieten toți mă ocoleau , ce-i pe care îi aveam erau doar pentru ceva lângă mine , dar el , el părea diferit și totuș nu părea că mă vede ca pe un ciudat . La fel este și cu Kevin , dar el e diferit mai curajos și impulsiv .

Nu îl înțelegeam era prieten bun cu Kevin și Julia pe ei îi știa de mai de mult se vedea asta , de ce mai dorea să aibe un prieten ca mine . Până la urmă am devenit prieteni foarte buni , iar el se împrietenise și cu restul din clasă ceea ce eu am făcut în timp aș zice .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum