13.

1.2K 96 33
                                    

Luca pove ...

După ce acesta a plâns la pieptul meu , a adormit din senin . Cu mișcări lente am tras pătura peste noi începând încetul cu încetul să îl mângâiam pe spate și să îi ofeream mici pupici pe frunte . Este incredibil ce fac unii oamenii și el tot nu a zis nimic , nici măcar la amici lui . Of , of ... ce mă fac eu cu tine , ființă inocentă care este prea pură pentru lumea asta .
O să îi rup pe toți in bătaie , nu îmi pasă pentru el pot să fac închisoare .

Hainele mele stau așa de bine pe el , oh ... Abținete Luca Adams doar nu vrei să îl faci să te urască pentru totdeauna .

L-am tras mai aproape de mine i-ar el doar se cuibarea la pieptul meu , a început să tremure , iar eu am întins un din mânii spre fruntea acestuia și i-am luat temperatura . Era doar rece , deci nu o să facă febră , sper . Ultima dată m-am crucit , era foarte anemic și mereu avea unele tentative de a leșina . În rest era drăgălaș ! Privind comoara din brațele mele am adormit și eu .

***

Dormeam atât de bine dar niște bătăi în ușă m-au trezit . Persona care bate la ușă vrea bătaie , nu ! M-am uitat în dreapta mea și l-am privit pe Ami care era scufundat într-un somn adânc , i-am sărutat fruntea ușor și el a strâmbat din nas . Ou .... M-am ridicat leneș , bătăile din ușă nu se terminau , persistau .

Eu : vin .... Vin acum !!!

Am deschis ușa în cea mai mare viteză , nu mai suportam acele bătăi . Ușa era larg deschisă , iar persoana care îmi bătea în ușă era pregătită să m-ai de încă un pumn în ea când se oprise brusc . M-am freca la ochii din nou și abia atunci am văzut persoana aia . Era Kevin prietenul lui Ami era nervos .

Eu : ce-i ?

Kevin : unde e ?

Eu : cine ?

Kevin : rege netot , unde este Ami ? Acum înțelegi ?

Eu : nu prea ... Am un presentiment prost despre ceea ce va urma , mai bine nu îi zic ca șatenul este aici .

Kevin : mă calci pe nervi idiotule !

Eu : ham ... Mie îmi pare ca îți place .

Kevin : unde este ?

Eu : nu știu ! Și in primul rând eu ar trebui să îți pun ție niște întrebări .

Kevin : ai noroc că nu este una din zilele alea negre pentru mine .

Eu : de unde ai aflat unde locuiesc ?

Kevin : sora lui Ami !

Eu ; și de ce îl cauți pe ăsta mic ?  Poate este cu ceva gagică pe undeva .

Kevin : îl cunosc prea bine și este foarte pudic și nu și-ar strica virginitatea cu oricine ! Urlă acesta ultimele cuvinte . De fapt asta a făcut până acum , să urle . Uite rege îngînfat ! El nu pleacă de acasă fără să anunțe și ieri a plecat până în oraș și nu s-a mai întors , părinții lui erau extrem de îngrijorați , m-au sunat pe mine crezând că poate a venit să stea cu mine . L-am căutat peste tot și singurul loc care a rămas era casa ta !

Eu : a mea zici , poate se află în ceva bordel cu o fată .

Kevin : sau este la tine pentru ca te place și tu doar îți bați joc de el ! Deci mă place ...Hahaha ... Bine , măcar o dată în viață să ascult de Alex și să nu bag boală în Ami . Te cunosc prea bine Rege !

Eu : termină cu apelativul ăsta și de unde mă cunoști tu așa de bine ! Din bârfele alea ?

Kevin : poate ...

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum