Ami pove ...
Natura este așa de frumoasă în clipa asta ! Totul prinde viață , florile înfloresc , peisajul prinde viață din nou . Iar se aud cântecele pline de viață ale păsărelelor . Sunt unice , ciripitul lor este unic si special ! Aș sta așa toată ziua pe bancă în curtea liceului , făcând asta .
Primăvara este diferită de restul anotimpurilor , dacă mă gândesc mai bine toate sunt diferite și unice în felul lor . Doar că în anotimpul acesta , natura se re trezește la viață ! Este un anotimp care trezește în mine ceva , este ciudat , eu sunt ciudat ! Abia aștept să facă cireși , cireșe pentru a putea cumpăra din paiață sau de ori-unde cireșe . Îmi super plac fructele astea și cand mă gândesc la căpșuni oioioi ... Ce să mai zic aștept cu nerăbdare să apară .
Luca este cam ocupat în ultimul timp cu învățatul pentru bac , așa că încerc să nu fiu chiar tot timpul pe capul lui . Îi las spațiu și îmi fac și eu temele sau citesc .
Oare este posibil să fiu gelos pe carte ?! Că eu sunt ! De când cu învățatul pentru bac sunt cam singur , adică nu sunt chiar singur , singur sunt cu Ursulila .
Înțeleg că are bacul și eu aș face la fel ca el dacă laș da anul ăsta sau când va trebui , dar vreau să stea și lângă mine . Poate se gândește și la viitor și ohhh ... Nu îmi vine să cred ca sunt gelos pe așa ceva .
Acum într-o zi a adormit la volan , doar m-am trezit că drumul o ia pe altă rută de cât ce a obișnuită . Dacă nu strigam la el să se trezească intram într-un stâlp . Ce spaimă am tras atunci , inima îmi era cât un purice . Și acum o mai am când stau în dreapta lui în mașină .
Degeaba îi spun să nu mai învețe până la 4 dimineața până când îi cad ochii în gură din cauza oboselii , ca tot nu mă ascultă . Parcă aș vorbi cu pereți ! Îi extrem de morocănos și mă face și pe mine așa , îmi transmite stările lui de nervozitate .
Clopoțelul sună și am pornit spre liceu , mergând prin curtea liceului și apoi pe hol unde ca de fiecare dată când trec sunt privit de toți . Mai am ora asta și plec acasă ce bine . M-am așezat în banca mea , nici nu pot privi spre banca brunetului îmi aduce aminte de el . Dar nu am cum să nu mă uit la ea e fix în fața mea ! De ce ? De ce ? Asta mă întreb în fiecare zi ! De ce , s-a omorât ! Mai sunt și alte persoane care îl iubesc și care l-ar fi iubit . Și de ce eu ?! V-am zis că îmi fac harem !
Kevin : băi idiot cu diplomă , mai ești printre noi ?!
Eu : eu sau Thomas ?
Kevin : tu , ca nu mama lu pește !
Eu : înțeles , calm ... Calm ...
Kevin : sunt ! Bine tocmai ce am fost prins pe hol de Robert ! M-a sărutat de față cu toți ! Îi nebun !!!!!
Eu : hooo ... Nu te criza , așa își arată el afecțiunea .
Kevin : afecțiunea ! Las că îi arăt eu afecțiune !
Eu : pfff ...
Kevin : dar tu ce ai ? Iar învață ?
Eu : da ...
Kevin : așteaptă până după bac , ăla chiar vrea să ieie bacul ! Își face planuri de viitor deja .
Eu : știu ...
Kevin : îmbrățișare ?!
Eu : daaa ...
Kevin : hai la Kevin ...
Acesta mă îmbrățișă strâns și începu să se legene cu mine dintr-o parte în alta . Mă îmbrățișează în fiecare zi , îmi acordă mai multă afecțiune decât el . Ami Evans , calm are bacul și așa ai face și tu !
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...