40.

1K 68 159
                                    

Ami pove ...

În ultimele săptămâni am avut niște stări de greață destul de urâte , nu puteam vomita , stăteam și răbdam gustul de suc gastric ce mă sâcâia . Să nu mai zic că m-ai am și unele stări de amețeală . Cred că partea mea anemică revine din nou .

În momentul de față fac cumpărături împreună cu Luca . Am făcut o curățenie generală prin întreaga casă și în frigider și cam tot ce se afla în el era de aruncat . Și priviți cum stau cuminte lângă raionul cu prăjituri așteptând să vină Luca cu produsele congelate .

Eu : Tiramisu ..... Nu Ami ! Mă-ta te-a făcut gras  așa că mai lasă prăjiturile . Serios !!!! Tiramisu ...

Luca : vorbești singur ?!

Eu : nu ! Bine poate ...

Luca : vrei tiramisu ?

Eu : nuuuuu !!!

Luca : dacă vrei îți cumpăr .

Eu : nuuuuuuu !!!!

Luca : serios !?

Eu : da ! Mama are dreptate m-am îngrășat , trebuie să fac mișcare mai multă ! Să renunț la dulciuri !

Luca ; bine dacă tu nu vrei ...

Eu : nu că nu aș vrea , dar nu !

Luca : bine ...

Eu : și ce mai cumpăram acum ?

Luca : hamm ... Niște carne , apoi brânză topită , o să vezi tu este prea lungă lista .

Eu : bine ...

Nu știu de ce , dar am pofte în ultimul timp cam prea mari . Luca s-a obișnuit deja cu asta și nu zice absolut nimic , el nici nu crede ca am pus pe mine ceva kg în plus .

Eram gata cu cumpărăturile și ne aflam la casa de marcat . Eu ca de obicei eram cocoțat pe coșul de cumpărături și mă legănam ca un copil mic în față și în spate . Luca plătea casieriței produsele și eu ca până acum eram tot ca un copil mic ce nu avea chef de nimic .

Luca : Ami ai grijă !

Eu : bine ...

Luca : după cum spuneam ne mai vedem , da !?

Casierița : da !

Stai ce ?! Ce am ratat cât timp mă purtam ca ultimul retardat . Ce am ratat !? Stai mă înșală oare ? Poate da ! De ce ar face una ca asta ! Poate nu sunt așa de bun pentru el .

Mă consum ca ultimul retardat pentru una ca asta , ar trebui să mă calmez încep să amețesc din nou . Calm , calm Ami nu te înșală te înșeli tu pentru asta . Tu îți faci planurile și ideile astea !

Și dacă o face , ce fac după cu inima mea cine o să mai aibă grijă de ea , să o menționă vie sau cine o să mă împace cu un singur " Te iubesc " cine nimeni . Luca este singurul care îmi poate stăpâni inima și ființa , eu aparțin lui și el mie . Două jumătăți ce s-au găsit și trăiesc împreună cu bune și rele . Mi-a arătat de atâtea ori că mă iubește și ar fi foarte greu de crezut ca fix acum după ce am început să formăm un cuplu să facă una ca asta .

Luca : Ami ești bine ?

Eu : da !

Luca : nu ești , spune ce te apasă pe inimioară .

Eu : pai ... tu și fata de la casă păreți cam apropiați și ... nu contează sunt eu cum sunt !

Luca : aha ... fata de la casă nu ?! E drăguț , nu ?!

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum