2.

2.6K 160 75
                                    

La Media : Ami .

Ami pove ... 

Brusc am simțit o mână pe umărul meu , iar apoi am fost întors cu fața in partea cealaltă , în momentul în care am văzut persoana care m.a întors am încremenit , era ... el , Regele cum l.au numit ceilalți , o simțeam și nu mă așteptam să fie fix persoana de care m.am lovit dimineață , mi-am dat seama de aspectul acesta chiar dacă mi.a luat ceva de procesat . Mă strângea de umăr , iar privirea lui mă împietrea , era așa de rece și crudă . Nu am realizat că mă holbam la el și la buzele lui pline și rozalii , rozalii precum trandafirii . Nu știu exact ce mă farmecă la el , dar mă uitam ba la buze , ba la ochii lui frumoși . M.am trezit brusc atunci când m.a prins de gulerul tricoului meu .

Regele : auzi piticanie , nu te mai holba așa la mine !


Eu : hă ...

Regele : nu mă lua pe mine cu " hă " da piticu !

Eu : ce naiba ...

Dar nu am mai apucat să m.ai zic nimic deoarece am fost  împins în stâlpul ce se afla lângă masă . Un nod in gât mi.sa pus și puteam să jur ca rămân fără aer . Eram așa de luat prin surprindere în cât nu am realizat că nu se încheiase scenariul , iar în minutul doi un pumn m.a secerat la mijloc , am închis ochii și mi-am încleștat maxilarul , iar apoi am căzut  încet  în genunchii .

Regele : să nu te mai aud vorbind așa de mine . Da , piticanie !

După ce el a plecat am rămas pe jos să îmi revin după impact , m.am uitat prin jur văzând ușor în ceață persoanele din jurul meu  , vedeam cum se uitau la mine derutați , începând să vorbească despre cele întâmplate în fața lor . Abia după ce m.am ridicat au sărit să mă ajute și prietenii mei  .

Thomas : ești bine ? Părea îngrijorat dar ce să îi fac să îl consolez cu un lucru care nu este adevărat .

Kevin : Ami !

Eu : lăsați.mă în pace ! Am zbierat la ei . Mă descurc și singur .

Mă mișcam încet , al dracu de încet , sub privirile tuturor oare de ce nu aveți și voi o altă activitate cum ar fi mâncatul . Ce forță are tipul ăla cum de este posibil așa ceva . Am mai fost lovit de multe ori chiar foarte tare , dar nici chiar așa .

M.am întins pe una din băncile din curtea liceului . Vântul rece al toamnei îmi trecu ușor prin păr , făcând dezordine printre pletele mele . Era un efect revigorant ce mă trezi din amețeală . Banca era incomodă și rece .  Acum e acum dacă vomit e de rău dacă nu , înseamnă ca nu este așa de tare pe cât pare . Am râs în sinea mea simțind agitația ce avea loc în stomacul meu . Ochii mei s.au mărit brusc , parcă știau ce se v.a întâmpla apoi . M.am ridicat instant cu una din mâini mă țineam de gură și cu cea de ea doua de burtă . Am intrat în baia băieților intrând în una din cabine . Tot ce am mâncat acum câteva minute este acolo până și ce am mâncat ieri .

O pauză ...

Respir ce respir , dar mă pornesc iar și dau tot afară , ochii lui de ce apar fix acum , atât de șterși fără pic de viață . De ce ? Ce văd așa de special la ei ? De ce nu mă lasă în pace ? Ce este așa de special la el ?

După ce m.am oprit , m.am ridicat cu greu eram amețit de abia mă țineam pe picioare . Am mers spre prima oglindă din baie și m.am uitat cu atenție la fiecare detaliu . Arătam ca după o petrecere . Am înjurat pintre dinți de câteva ori .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum