Ami pove ...
Chiar credeam că o să mă salveze înainte să plâng ca un copilaș , ca un plod de la grădiniță sau mai rău precum un bebe . Pentru un moment chiar am crezut ca am halucinații cu el . Imi doresc să îl am mereu aproape , îmi doresc asta și fix din acest motiv am început să cred că el chiar poate să fie dor o iluzie creată de mintea mea . Mă simt din ce în ce mai rău pe zi ce trece , inima mă doare foarte tare , un fulger mi-o străpunge mai tot timpul .
Și din acest motiv am vrut să fie el cu mine când i-am văzut pe tipi ăștia . Să vină să mă ajute pentru ca știam ca nu le-aș putea face față , în nici într un caz nu puteam . Dar nimic , începeam să îmi pierd încredea în mine și în apariția lui . Vorbele ălora doar mă afectau mai tare , astfel lacrimile și-au făcut loc pe fața mea . Deși de abia înțelegeam ce ziceau ei , eram amețit de cap , totuș înțelegeam și chiar le-am răspuns și cu argumente bune .
Totuș el a apărut , nu știam dacă este sau nu o iluzie , dar mi-am dat seama că nu este . Eram fustrat din cauza asta , eu eram pe cale să fiu , să nu zic și lui îi ardea de joacă .
Dar m-a salvat totuș dar încă eram supărat pe el , nu îmi trece mie așa ușor supărarea . După ce toate au fost lămurite , doream o îmbrățișare pe care el mi-a oferit-o cu o așa brutalitate , dar o brutalitate caldă și protectoare . Când m-am trezit întins pe canapea cu el deasupra mea nu știam ce să cred .
Îmi sărută gâtul cu atâta patimă , cu atâta foc , chiar nu știam ce să cred așa că m-am panicat începând să îl îndepărtez de pe mine dar nu mă asculta . Dinți lui au intrat în pielea gâtului meu atunci un geamăt îmi ieși pe gură , durea ca naiba dar nu puteam să îl dau jos , forța îmi dispărea cu cât mă panicam mai tare . Simțeam durere și era destul de plăcută venind de la el .
A zis că sunt doar a lui , ce vrea să zică prin asta ? Ca sunt proprietatea lui , mi-ar conveni și mie , dacă ar fi lămurite sentimentele dintre noi doi . Îmi dă impresia de prieten foarte bun si atât , dar și de iubit . Sunt în ceață cu sentimentele astea afurisite .
***
Eram la intrarea liceului împreună cu Kevin , uimitor dar în dimineața asta am venit de-o dată . Mergeam pe holurile liceului când șușotelii se auzeau din stânga și din dreapta , m-am făcut mic în stânga lui Kevin sperând ca lumea să nu mă observe . Incredibil cum unele persoane te pot face faimos , eram faimos în clasă , în câteva clase dar acum sunt în tot liceul , și între prieteni , vecini , acum ce să zic o să mă cunoască întreaga lumea .
Kevin : wow ... Iar ai devenit subiect de bârfă ? Nici nu se uita la mine privea în față la persoanele de pe hol .
Eu : cred ... Hihihi ... Ce să zic sunt o vedetă !
Kevin : ou ... Divo , a zis cu o voce de piti și mă lovi în umăr cu cotul .
Eu : vai dragă , vrei să te duc pe Germania ?
Kevin : mi-ar face plăcere , își puse o mână în șold imitând o târfă , își îndreptă mâna spre păr și își trecu mâna fin prin el .
Eu : i-am imitat poziția și mi-am dus una din mâini sub bărbie apoi am zis . Bună sunt Gina Felea vrei să vii la mine la night-club ?!
Kevin : sper că plătești bine ! Și își puse mâinile în sân .
Eu : cel mai bine mai ales pentru tine ! M-am dus spre el și l-am lovit peste fund , el tresări , am râs de reacția lui cu lacrimi apoi m-am dus spre clasă în continuare și el veni în urma mea , brusc mă lovi peste fund .
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...