3.

2.4K 154 78
                                    


La Media : Luca .

Luca pove ...

După film am decis că trebuie să plec . Cât timp el mă conduse spre ieșire ,  nu m.am putut abține și am repovestit fiecare moment al filmului . Tremura precum o vargă , dar bietul de el nu a zis nimic pentru a mă opri , era speriat și așa de drăguț . Stai ce ? Ce am zis ? Oh doamne ... Am zis ca el este drăguț ! Dar pentru un băiat chiar este . Bine în preajma lui îmi pierd controlul , iar inima îmi bate cu putere . Dacă ia.și zice toate astea , cred și eu ca mar ignora după .

Am ajuns în fața uși de lemn de stejar , deși aș vrea să stau cu el toată noaptea , e ceva nou la mine . Simt că înnebunesc încă de când ne-am întâlnit . De ce se chinuie in halul ăsta se vede pe fața lui că nu o să doarmă bine astă noapte . Dar na , trebuie să plec !

Eu : noapte buna , Ami !

Ami : noapte buna , Luca !

Eu : pa !

Acesta închise ușa cu ezitare . Ochii lui luceau cred că urma să plângă de frică . Este așa de sensibil și fragil , aș vrea cu orice preț să îmi arate ce simte pentru al ajuta , dar în loc de asta el vrea doar să pară dur și insensibil . M.am holbat destul la ușa lui cred că ar trebui să plec de aici , să nu fiu acuzat ca aș fi dorită să fac vreun jaf sau ceva . M.am apropiat  cu pași extrem de mici de apartamentul meu , zici ca doream să îmi bat joc de gresia de pe hol .

Ami : Luca , așteaptă !

L.am auzit pe pitic cum mă striga și mi-am întors capul întrebând.ul din priviri dacă pățise ceva . Acesta mi.a oferit o îmbrățișare pe la spate , una strânsă si extrem de puternică . Mi.am pus mâinile peste ale lui , erau mici și fragile , și foarte reci . Stai ce sunt cu suspinele astea ? Plânge ? Poate nu a fost o idee prea bună să ne uităm fix la acel film . Mi-am pus o mână pe capul lui , din poziția în care mă aflam și am început să il mângâi încet . Are un păr așa moale și pufos !

Ami : Luca , îmi este frică !

L.am auzit zicând asta și am mărit ochii , am avut dreptate el chiar este un fricos . Dar este fricosul meu . Stai nu din nou ! Ce se petrece cu mine ?

Brusc , strânsoarea lui din jurul taliei mele , a cedat și l.am simțit cum alunecă pe lângă mine  . L.am pris la timp de braț , ținând.ul suspendat în aer , m.am aplecat spre el și mi-am poziționat și cealaltă mână pe talia lui .

Mi-am trecut mâinile pe sub el și l.am luat ușor în brațe . M.am îndreptat către apartamentul lui în timp ce îl purtam ca pe o mireasă , mireasa mea mai exact . Am deschis ușa cu ușurință , am închis o la loc și am făcut asta și cu ajutorul chei . Dacă te-ai uita la el în mod normal ai zice ca cântărește o tonă , dar nu este așa este ușor precum o pană .

Intrat în camera  lui îl așez cu grijă pe pat . De ce a leșinat așa dintr-o dată ? Hammm ... Copilul ăsta este o problemă ! I-am dat câteva palme pentru ași reveni în fire , dar nu reacționa de loc . L.am și zgâlțâit de câteva ori și tot nimic , mi-am pus una din mâini pe fruntea acestuia , era așa de fierbinte . O ultimă palmă , de nu sun la salvare ! Eram pregătit să îi dau o palmă , dar când să facă contact cu fața lui acesta se ridică automat sus . Și.a deschis după și ochii ce arătau de parcă vor să se eliberez de ploape , de el , de tot . Mâinile îi umblau haotic pe lângă corp , una din ele a făcut contact cu gura lui și cealaltă cu burta acestuia .

Eu : Ami ! Ești bine ? Ce naiba , evident că nu este bine .

Nu a zis nimic , doar sa ridicat în picioare , mergând spre baie cred de abia se deplasa . M.am ridicat și l.am prins de talie ajutând ul în a se deplasa . A început să se agite .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum