Ami pove ...
Abia ajuns în camera mea , mă arunc în pat . Zăresc pe el o punguliță de cadou , curios din fire o ridic și o așez în poala mea , am deschis punga încet și în ea era o cutie roșie . Am băgat mâna după ea și am deschis cutia , era un inel , nu orice inel ci unul de logodnă . Nu , nu , nu este prea devreme , prea devreme . Ahhhhhh .... Luca Adams , vreau să fiu al tău . Sunt nebun poate este o farsă sau este al altei persoane . O voce feminină destul de cunoscută mie mă trezise din visare . În acel moment mi-am întors capul automat spre sursa vocii fixând persoana din fața mea . Nu , nu așa este prea forțat , doar eram șocat nu mă așteptam la asta .
Rose : Ami ce faci ?
Eu : bine , tu ? Stai ce faci aici ai jurat ca nu mai calci în casa asta !
Rose : păi uite că am făcut asta , un jurământ fără mâna pe biblie nu este pentru eternitate ! A zis ea schițând un zâmbet mic .
Eu : așa este ...
Rose : îți place ?
Eu : ce ?
Rose : inelul !
Eu : da este frumos te-a cerut George , nu ?
Rose : da , a răspuns încântată . Suntem toți jos , ai trecut precum un uragan pe lângă noi , ești bine ?
Eu : ești sigură , nici nu v-am văzut . Dar cum de ai pus inelul pe patul meu ?
Rose : am vrut să îl vezi într-un mod special .
Eu : special , hă ? Ți-a ieșit ...
Rose : știam !
*** Flashback ***
Înainte să se închie vacanța de vară am aflat un lucru . Era ultima săptămână cred . Ce e drept eram panicat din cauza lucrului aflat . De fapt așa cred că era ultima săptămână din vacanța de vară în mod general , dar știam ca săptămâna care venea urma să fie prima săptămână de liceu .
Făceam curățenie generală cum fac la evenimente importante . Dădeam cu mătura prin living când Rose apăru în pragul uși , zâmbea , dar mă speria îmi trimetea mici fiorii reci . M-am oprit din activitate și am privit-o ceptic , zicând doar un " Ce ? " . Cu un zâmbet trist îmi zise ceva ! Îi priveam tăcut buzele care se mișcau zicând un lucru imperceptibil . Dar ce ? Nu auzeam nimic . Parcă auzeam , dar nu voiam să aud ce zice . Tot universul îmi căzu in cap . De ce aflu mereu primul veștile proaste , de ce ? Am clipit des , picioarele îmi erau din geleu și parcă mi-se tăia pofta care îmi era formată pentru cele care erau în camera mea în geantă . Am simțit nevoia să mă așez și așa am făcut . Am zis un " Ce-ai zis " în timp ce mă prindeam de cap .
Rose : sunt gravidă Ami ! Cu George ! O să ai un nepoțel .
Eu ; tu glumești nu ?
Rose ; nu glumesc , uite doar ști și tu că copii nu apar așa din senin . S-a întâmplat da ! Nu sunt prima . Calmează-te nu te panica , o să fie bine o să le zic la mama si tata , mai în colo . Ce ai vrea să fac ? Să avortez , nici de cum este un păcat enorm .
Eu : știu și nici nu te-aș pune să faci un lucru așa oribil . Dar mama și tata ! Te-ai gândit cum o să reacționeze ei ? Hă ? Nu , nu ?!
Rose : ba da , dar nu am ce face s-a întâmplat , da ! Tu o să ai grijă !
Eu : da așa este o să am grijă să nu fac asta până nu mă văd la casa mea ! Și acum ce facem , adică ce faci tu ?
Rose ; le zic sunt pregătită , mă aștept la orice de la ei .
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...