Q&A

594 28 192
                                    

Eu : toată lumea la locurile voastre .

Toți : desigur !

Toți erau cu zâmbetul pe față , oare se bucură că am terminat cartea și au scăpat de mine ?! Păcat că asta nu se va întâmpla .

Eu : sunteți fericiți pentru ca am terminat cartea sau de ce aveți zâmbetele astea ?

Ami : Elías a zis primul lui cuvânt !

Eu : și eu de ce am ratat asta ?

Luca : deoarece ai fost prea ocupată cu mini vacanța ta în care nu ai făcut absolut nimic , doar ai lenevit .

Eu : nu chiar am făcut și altceva .

Kevin : cum ar fi ?

Eu : să dorm și să merg la liceu .

Carl : ai avut activitate , ce să îți spun .

Eu : nimic știi ce , lasă . Și că veni vorba de Elías . Care a fost primul lui cuvânt ?

Ami : a fost mama .

Eu : ăăăăă .... drăguț !

Ami : chiar este ... Dar Luca e supărat .

Luca : nu sunt !

Ami : ba da ești. Chiar tu ai zis că dacă spunea " tata " nu era nici o diferență între noi , dar cum eu i-am dat viață ar avea legătură doar cu mine .

Eu : nu contează , astea sunt lucruri minore .

Luca : nici nu știu de ce îmi tot bat capul .

Eu : nici eu , o faci pe de geaba . Bine toată lumea ! Avem de făcut un Q&A și je mai are ceva de făcut așa că v-om trece direct la subiect .

Kevin : huaaaaa ... leneșa !

Eu : ehhh ... Ce ai vrea să fac ? !

Kevin : nimic !

Eu : și atunci ?! Avem multe întrebări și eu am o lene mare .

Kevin : pffff ....

Eu : primele întrebări sunt de la 00Yaoi nașul vostru .

Luca : sall nașule !

Ami : hei ...

Eu : Vreau cât mai multe cărți cu Ami și Luca și piticul meu finuț Elías . Înțeles să trăiți ! Pt : Ami și Luca . 1. Ami scumpule cu ai reacționa dacă Luca ar rămâne însărcinat ?

Ami : aș fi șocat , mai șocat decât ca atunci când am rămas eu .

Luca : asta nu ar fi posibil .

Kevin : e nu , doar să te prindă Ami la colț . Pare el inocent dar e o bestie .

Ami : bestiei ești tu !

Eu : nu știu de voi dar nu se va întâmpla asta . Vă pun cătușe de nu !

Mark : tu chiar ai o problemă cu asta . Fata stai calm .

Eu : nuuuuuu !

Carl : iar face crizele astea .

Eu : nu sunt crize !

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum