Luca pove ...
Câte griji mi-am făcut pentru el nu îmi vine să cred și eu nu sunt genul de persoană care sa își facă atâtea griji pentru cineva mai ales pentru o persoană care nu face parte din familia mea . Părinți lui sunt de treabă tatăl foarte glumeț , dar pare cam autoritar , de mamă ce să zic e foarte atentă la detalii și pare genul care ar omorî un om pentru copii ei .
În rest am fost foarte complimentat de ei , iar eu am încercat pe cat posibil să fac la fel . Am fost șocat când am auzit o pe mama lui Ami zicând că iar plăcea să îi fiu ginere . Si mie doamnă Evans , si mie . Problema este că din câte văd nu le-ar plăcea ideea ca unicul lor fiu să fie gay , de aici și întrebarea insistentă pusă de tatăl lui " Ce fel de prieten dacă nu te deranjează ? " . Ce întrebare mai este și asta ?! Hă ... Să înțeleg ca fiuto nu poate să conviețuiască cu oricine sau par eu un dubios , pedofil de clasă înaltă .
Ajuns acasă după un drum lung și obositor cu mașina am ocup un loc pe canapeaua din sufragerie . Încăperea era goală și liniștită și asta se datora mobilei ce era în număr extrem de mic . Nu am chef de învățat poate doar să dorm tolănit în patul meu ca ultimul bețiv . Era întuneric iar singura sursă de lumină era luna plină ce lumina întreaga încăpere cu razele sale . Cerul era cam senin pentru vremea de afară . Încăperea era cufundată în întunericul asurzitor al nopții , atât de singur și de tăcut , nici nu mă mai cunosc . Singurul sunet ce se auzea în întreg apartamentul era produs de ceasul enervant de pe hol , ticăitul său era printre cele mai enervante sunete auzite de mine până acum , nici nu știu de ce îl mai păstrez !
Un vibrat ce provenea de la telefonul din blugii mei mă anunță că am de-a face cu un apel , iar imediat se auzi și alarma acestuia . M-am uitat atent la ecranul telefonului studiind numărul deoarece nu avea nume . Cine o fi oare ?
Eu : alo !
Persoană : alo , bună Luca Adams ?
Eu : da cu cine am onoarea ?
Persoană : frate sunt eu ...
Eu : cine mai exact ? Vreau detalii omule !
Persoană : Carl cel mai bun prieten din generală , omul care îți poate ruina viata cu o singură poză . Stai nu el , de ce el ? Ce am făcut să merit una ca asta !
Eu : Carl ce vrei tampitule ?
Carl : ham ... Pai nu ne-am văzut de mult ...
Eu : de două lunii mai exact !
Carl : da și am auzit că ești prin zonă și când zic asta mă refer la o stradă distanță de mine . Bine nu de asta te-am sunat , vreau doar să vorbim ceva ce te-ar interesa .
Eu : haide frate , vorbește .
Carl : încă nu , doar atunci când o să ne întâlnim față , în față asta ar fi cam peste o săptămână , două .
Eu : și acum unde te afli , boule ?
Carl : ham ... Undeva îți zic atunci tot .
Eu : pfff ... Bine , am ceva de făcut deci pa !
Carl : pa !
Eu : idiot , ce naiba plănuiește ? Dar m-a făcut curios , ce îi mai place să se joace cu răbdarea mea .
Kevin pove ..
Cu toate avertismentele de pe lume , cu tot cu semnele de STOP , tot nu pot opri pocitania asta din a se face de râs și din a înceta să mai fie așa aproape de Rege . Băiatul ăsta nu îmi place , încă de când am auzit zvonurile despre el este prea dubios . Și să nu mai zic de momentul ăla în care l-a lovit pe Ami . Nu îmi place și m-ai rău acum nu îmi pot da seama de ce legătură se află între ei doi .
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...