10.

1.7K 109 95
                                    

La Media : Carl.

Este cel mai lung capitol de până acum deci este un capitol speșăl așa cum îmi place mie îi zic . Spor la citit .

Ami pove ...

Eram în lumea viselor și se făcea că sărutam un munte , înainte să îi văd măcar un pic  față la munte bine nu chiar doar că era o persoană înaltă  , dar când să îl sărut alarma a început să sune . M-am trezit instant sărind din pat , pe bărbia mea se scurgea ceva erau balele mele , am atins perna din greșeală și am dat de o baltă mare de salivă . Perfect , ce naiba e cu mine ?! Am mers spre baie unde îmi făceam rutina când mi-am văzut reflecția în oglindă , am oftat lung și am surâs . Era extrem de surprins să îmi văd tot părul răvășit . M-am îmbrăcat repede și am mers spre bucătărie unde îmi erau prezenți ambii părinți .

Eu : neata !

Mama : bună Ami .

Tata : bună dimineața Ami .

Mama : deci azi vreau să faci curat în toată casă , în toată casă !

Eu : ok ... Stai , mama azi merg la Rose ! Și mai exact de ce trebuie să fac asta ?

Mama : suno pe Rose și spunei ca nu poți merge .

Eu : nu am minute ai uitat ! Eh ... Sunt genul care nu are nevoie de minute , la ce să îmi folosească dacă nu vorbesc cu nimeni , dacă cineva vrea să vorbească cu mine să mă sune , eu nu o fac sau o fac dar de pe alt număr .

Tata : o sun eu .

Mama : și de ce faci asta ? Pai tatăl tău se întâlnește cu un prieten de afaceri cum afacerile lor se leagă una de alta sunt prieteni buni .

Tata : da , vreau să fie o cină în familie , o cină mare . Și vine și el cu copii lui . Deci o să îți faci prietenii noi !

Eu : super ! Zic plictisit ...

Mama : faci tu curățenia pentru ca mereu o faci mai bine de cât mine și eu nu am timp , am unele lucruri de făcut .

Eu : ok ... Stima mea de sine a crescut , deci sunt mai bun de cât tine la făcut curățenie sau mă laudă pentru a face asta , cu.i îi pasă sunt mai bun de cât ea .

Mama : deci dragule ești de acord ?

Eu : da , mai ales că eu fac curățenie cel mai important lucru de pe pământ .

Tata : deci ești încântat ?

Eu : clar , dacă este o cină așa importantă casa o să arate superb datorită mie .

Să vă zic de când eram mic eram cel care făcea curățenia , un fel de menajeră să zic . V-am mai zis sunt băiat de casă ! Nu sunt obsedat de curățenie vreau doar atenție și așa o primesc . Bine poate vă întrebați dacă am observat sau nu ca sunt folosit pentru așa ceva pai da mi-am dat seama . Părinți mei sunt obsedați de firma asta și cum nu au timp pentru mine , ei bine încerc să atrag atenția . Vreau laude de la ei , nu critici deși ele sunt constructive .

Faza e că eu făceam toată treaba , pe Rose nici nu o vedeai dând cu mătura desi este fată . O parte nașpa a copilărie mele . Atunci eram copil făceam ceea ce mi.se zicea , acum este o obișnuință .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum