5.

1.7K 127 65
                                    


La Media : Thomas .

Ami pove ...

Răceala a trecut încet , dar încă se mai simte . În săptămâna aia Luca se comporta cu mine de parcă aș fi pe moarte , se purta  cu mine așa cum nimeni nu a făcut o vreodată . Acum sunt în mașina lui mergând spre liceu , mi-a zis că în următoarele zile o să aibe niște examene și o să fie ocupat , dar tot o să vină , să mă i-a dimineața sau să mă ducă după ore acasă . Mă simt atât de nașpa din moment ce el face toate astea pentru mine și eu nu fac nimic pentru el , mă simt dator .

Din cauza răceli am decis să stau acasă la părinții , pentru binele lui Rose și a lu' bebe . Nu vreau să o prindă ceva răceală în aceste clipe delicate .

Luca : eu plec , ne vedem după ore ! Da ?

Eu : da !

Luca : pa ! Mi.a oferit unul din zâmbetele lui , nu știu de ce dar mă afectează , m.am blocat . Dar nu trebuie să rămân afectat , doar sunt eu , și eu am o inimă de gheață și când zic asta nu mă refer ca e din vina frigului de afară ci din inima mea .

Eu : pa , Luca !

Mergeam pe holul lung și pustiu al liceului mai trecând pe lângă câte un grup mic de elevii . Dar ceva îmi atrase atenția , erau niște râsete și șușotelii ce se auzeau din spatele meu , m.am oprit pentru a auzi discuția respectivă , ceva îmi zicea că era despre je . Dar ce persoană importantă sunt de-am ajuns subiect de bârfă . Oh , Doamne sunt flatat !

Tipul nr 1 : el este ?

Tipul nr 2 : da , el ! După cum ați văzut și voi a venit cu iubitu !

Tipul nr 3 : frate ai avut dreptate , bârfele spuse de tine și de restul sunt adevărate .

Tipul nr 2 : hihihi ... Mereu am și când o să vă zic că el este doar jucăria Regelui .

Tipul nr 1 : cum așa ?

Tipul nr 2 : doar ați auzit și voi ce a făcut la fostul lui liceu , nu ?

Tipul nr 3 : da , dar nu văd legătura !? A umblat doar cu fete !

Tipul nr 2 : da , dar poate vrea să încerce și alt sortiment . El este doar o jucărie mai mult , poate este câinele lui loial .

Tipul nr 1 : ham ... Sună genial , tipul ăsta îi deștept , nu glumă se folosește de el doar .

Tipul 2 : ahaha ...

Tipul nr 3 : crezi că i-a tras-o ?

Tipul 2 : nu m.am gândit , dar este posibil !

Ajuns în clasă mă așez frumos jos , eram calm , glumesc m.am trântit pe scaun gata să cad cu tot cu el , mă mir cum de nu s-au rupt picioarele de la acesta . Mi-am scos lucrurile din rucsac , iar apoi mi-am lăsat capul pe bancă . Să dorm ? Să nu dorm ? Hamm ... Viața asta ! Se comportă așa cu mine doar pentru ca vrea să mă fută sau nu ? Ham ... De ce îmi fac atâtea griji nici nu sunt cu el împreună , nici nu îmi place de el . Este doar un amic ! Doar un amic atât și nimic mai mult . Sunt așa un prost că am pus suflet în sentimentele pentru el . De ce ? Și e băiat ! De ce , trebuie să îmi placă fix de el ? De ce , de ce ? Nu ! Am zis că nu m-ai las pe nimeni să îmi atingă inima deși nu am fost în veci într-o relație . Gata nu plâng , pfff ... Dar dacă nu sunt reale bârfele !? Atunci am o șansă cu el ! Dar nu sunt gay , poate amici , da amici . Deci poate nu sunt reale , dar dacă sunt ?! Îmi fac prea multe idei . Poate sunt și dacă e așa îl omor pe Luca ... Hihihi ...

Thomas : sa întâmplat ceva Ami ?

Eu : nuuuu ...

Thomas : serios acum mă îngrijorezi când ai intrat aveai fața aia de am să omor pe cineva într-o zi . Deci ce-ai ?

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum