22.

955 86 82
                                    

Ami pove ...

Chiar dacă corasonul meu a fost praf și din cauza lui am cedat în fața lui Luca de am leșinat , eu tot nu mă simt bine sunt puțun amețit . Mă bucur că își făcuse timp pentru a mă vizita în fiecare zi sunt extrem de fericit , a venit mai des la mine de cât Rose și George , Kevin și Thomas la un loc . Iubirea asta ce face din om ! Nu mai gândesc limpede îmi stă gândul la el , mă pierd și mai tare mă deranjează ca nu îmi dau seama ce simte . Râdem, glumim dar este greu de citit omul acesta .

****

Mai sunt doar două zile până la ziua lui de naștere și eu nu i-am cumpărat nimic , absolut nimic . În schimb la restul da ! La Rose un urs de pluș pentru bebe , la George o cămașă albastră , lui Kevin o ramă cu poza noastră și o brățară , lui Thomas tot o ramă cu poza noastră în ea și tot o brățară , la Rin i-am cumpărat un medalion cu o floare într o colivie . Iar la Luca , nimic , absolut nimic chiar nu știu ce să îi cumpăr . La ceilalți le-am dat cadourile și uite așa a rămas el ultimul pe capul meu .

Primul lucru pe care l-am făcut pe ziua de azi a fost să intru în Mall și să mă interesez de cadou . Am colindat toate locurile cu lucruri de Crăciun sau pur și simplu priveam tricouri sau diferite medalioane . Dar nimic nici un cadou pe placul meu care sper să fie și pe placul lui .

Sunt extrem de mofturos când vine vorba de cumpărături , mai ales când fac cadouri . Seara m-a apucat în mall și nimic , am cedat într-un final după ce a început să anunțe stingerea și eu practic aș rămâne fără cadou pentru dânsul . O să îmi cer scuze și voi face cumva să fie bine pentru a mă ierta .

Nervos până peste cap , mă îndrept spre ieșire când un magazin îmi sări în ochii nici nu l-am observat până acum . Am intrat chiar dacă dădea semne cum că ar închide .

Eu : buna seara !

Dar nimic vânzătoarea parcă dispăruse din spatele tejghelei . Încetul cu încetul am început să studiez fiecare obiect din magazin . Îmi sări în ochii un lănțișor cu yin si yang , în nici un magazin nu am văzut unul până acum și chiar ar fi o idee bună și puteam împărți unul la mine si unul la el , oricum de mult mi-am dorit unul . L-am luat în mână și m-am mai plimbat prin magazin un pic , am găsit o veioză  care sar asorta cu dormitorul lui  , oricum nu are una lângă pat și cred că i-ar putea fi de folos . Era gri cu flori negre dantelate pe ea , îmi părea fix ceea ce îi lipsea așa că am luat și veioza . Am mers la casă și vânzătoarea era pe scaun butonând de zor telefonul .

Eu : aș dori să cumpăr aceste lucruri .

Casierița :  da desigur ! Îmi luă produsele pe rând începând să le scaneze . Face 259 ...

Eu : bine ... Mulțumesc ...

Casierița : și noi vă mulțumim o seară plăcută .

Eu : o seară plăcută .

Cât de sec a putut vorbi asta , sec și repede parcă de abia aștepta să scape de mine . Ieșit din Mall  am pus mâna pe telefon și am sunat-o pe Rose să vină să mă ia .

***

Mai este o zi și este ziua lui , de câteva zile îmi tot trimite mesaje și apeluri pe care le ignor , vreau să fie o surpriză . Acum sunt în bucătărie mă chiuni să fac un amărât de tort cu rețetă de pe un site cu prăjituri , pentru ziua lui de naștere . O să fie cu cremă de caramel și frișcă , și poate niște fructe pentru decor . Mă întreb cum de nu am dat foc la bucătari încă !

Am lăsat tortul de o parte și acum mă ocup de împachetarea cadoului . Lănțișoarele o să le las împreună împachetate pentru a decide tot așa care a cui este .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum