Ami pove ...
Era una din puținele zile în care aveam parte de liniște , atât sufletește cât și trupește . Eram calm , în pace cu lumea deși în capul meu se dădea un război pentru anumite lucruri . Mă bucur extrem de mult că nu mai vomit așa de des și că i-a convenite la micuț ceea ce am mâncat azi . Se pare că îi plac dulciurile la fel ca mie , dar nu ar trebui să le consum în exces până la urmă , deși câte o prăjitură două nu ar strica .
Azi sunt singur acasă și mă plictisesc să stau într-un loc și să nu am cu cine vorbi . Luca a plecat în oraș cu ceva important de făcut din câte a zis el . Mă întreb ce ?! Nu a dorit să îmi spună ce are de făcut în oraș și pe mine mă omoară curiozitatea . Dar voi afla până la urmă , mereu îmi zice .
Deja am două luni , două luni nici nu îmi vine să cred , ce repede trece timpul nici nu îmi pot da seama . Am fost iar la medic să îl vedem pe bebe ce a început să se dezvolte deja în interiorul meu . Se văd mânuțele și piciorușele ce sunt de abia dezvoltate . Îmi este în de ajuns pentru a fi sigur ca se dezvoltă și crește .
Nu știu ce am dar tot pierd în greutate chiar dacă nu mai am grețuri așa de mari . Burtica a crescut un pic nu se observă așa de bine , dar dacă ți-ai cunoaște propriul corp ai observa schimbarea .
Telefonul îmi sună pe masă , era pe vibrați și cu cât suna mai tare cu atât parcă se zguduia masa cu el .
Eu : alo !
Mama : Ami dragă sunt eu , mama ! Vreau să te anunț că peste o săptămână aveam o reuniune de familie și ar fi bine dacă ai participa și tu !
Eu : am înțeles mamă , o să fiu acolo și sar putea să îl aduc și pe Luca cu mine ! Ar fi o problemă ?
Mama : * pauză * nu , nu ar fi !
Eu : bine atunci vine și el .
Mama : bine dar să nu uiți , sâmbătă seara la 8 !
Eu : nu o să uit stai calmă .
Mama : bine , mă bazez pe tine .
Eu : știu ...
Mama : te las fiule mai vorbim noi .
Eu : bine mamă .
Mama : te pup !
Eu : și eu , pa !
Mama : pa !
Am și uitat de întâlnirea de afaceri , iar acum mi-am adus aminte de ea , super . Altă bătaie de cap ! Să nu mai zic că Luca are de gând să îi zică tot adevărul mamei .
Ar merge o baie , o cadă plină de apă și spumă , ar merge . Chiar simt nevoia de una în clipa asta deși Luca a zis să nu fac asta în lipsa lui pentru ca aș putea leșina din cauza aburilor și a călduri . Dar vreau să fac una !
Mi-am pregătit cele necesare fiind gata să intru în cadă până când m-am lovit de mirosul de spumă era de căpșuni si mirosul acestuia era înțepător , mă zgâria pe nări și îmi întorcea stomacul pe dos forțând-ul să se de-a peste cap sau asta simțeam eu că se întâmplă . Nu înțeleg până acum nu m-a afectat deloc parfumul creat de spumantul de baie . Iar acum toate se strâng în mine este un adevărat război . Mi-am pus mâna la gură strângând de ea pentru a nu vomita pe jos . Voma îmi ajunse deja în gură fiind pregătită să iasă afară din mine . Avea un gust amar , era înțepător și îmi provoacă o greață mai mare ca cea resimțită până în momentul de față . Acreala aia mă strângea de gură .
M-am aruncat în fața closetului începând să vomit , să vomit și să vomit iar . Absolut tot ce am mâncat azi am dat afară . Pauză ... un moment de liniște în care îmi puteai auzi doar respirația .
CITEȘTI
Iubire adevărată [ Yaoi ]
RomanceAtenție ! [ BoyxBoy ] Dacă nu îți place acest gen de carte nu citi ! Ami este un băiat ușor timid atunci când are de a face cu persoane noi . Pe parcursul povești el o să învețe ce este iubirea adevărată . Luca zis și regele se va muta la un alt...