35.

1.1K 87 167
                                    

După cum v-am promis capitol cu Kevin și Robert 😘😘

Kevin pove ...

Era sâmbătă seara după o zi grea în care am ajutat o pe mama cu diferite activități . Am mers în camera mea când am auzit o bubuitură puternică venind de acolo . Am deschis repede ușa și nu era nimic acolo , îmi pare cam dubioasă treaba asta .

Eu : este cineva acolo ? Alooo. .. Cine e aici ?!

Dar nimic , cu frică am intrat acolo în cameră și am mers spre dulapul cu hainele de unde mi-am luat un prosop și niște boxeri negri . Am ieșit din ea și am închis ușa cu cheia pentru a mă asigura că nimeni nu trece mai departe de camera mea . Nu am lucruri de valoarea deci poate să stea acolo , telefonul oricum îi în buzunarul meu .

Am intrat la duș unde am stat aproape o oră este modul meu de a mă relaxa când sunt stresat și plin de nervi acumulați în timpul săptămâni .  Ieșit din baie am mers spre camera mea . M-am tot învârtit prin cameră , abia acum am văzut că fereastra era deschisă . Am mers spre ea și am închis o la loc se făcuse răcoare acolo și am început să dârdâi .

Pe jos erau niște lucruri împrăștiat deci chiar a fost cineva aici . M-am aplecat să le strâng și am auzit cum cineva se foia în spatele meu , ultimul lucru pe care l-am mai auzit a fost un fluierat și am fost trântit pe parchet .

Robert : baw ...

Eu : prostule puteam face un infarct din vina ta .

Robert : dar nu ai făcut asta . Și apropo frumoasă poziție ai avut adineauri .

Își linse buzele senzual eu înroșind instant . Își puse mâinile pe încheieturile de la mâna mea și le ridică sus deasupra capului meu . Era rapid și nu îi puteam percepe mișcările din timp îmi fură un sărut fugitiv și coborâ cu săruturi pe abdomenul meu . Nu este prima dată când îmi corupe spațiul intim astfel , dar este prima dată când face asta . Mă agitam sub el , era prea puternic , trebuie să mai merg la sală pentru al întrece cam prea mult . Mă mușcă de gât și un geamăt îmi ieși din gură , el râse înfundat și mă sărută iar pe buze de data asta mai apăsat , mai profund , mai senzual și mai lung . Își puse una din mâini pe bărbăția mea , poate vrea să vadă dacă m-am excitat , ei bine ia ieșit și chiar sunt .

Robert : iubi junior este treaz ! Și al meu este !

Eu : nu !!!!

I-am dat un șut între picioare acesta căzând peste mine cu mâinile pe bărbăția lui . Acesta înjură printre dinți moment în care eu am chicotit și am început să îl mângâi pe cap . Ce durere mare îndură acum , eh ... nu am de gând să mi-o tragă deci , te rog !

Robert : ești rău !

Eu : eu ?! Nu , nu tu ești !

Robert : bine ... chiar nu era nevoie să mă lovești in halul ăsta .

Eu : ce ai fi dorită să fac ?! Să stau nici de cum !

Acesta oftă și se ridică de pe mine îmi întinse mâna eu prinzând-o cu încredere . Când m-am ridicat și eu în picioare acesta mă trase în brațele lui și își încolăci brațele în jurul meu , mă strânse extrem de tare în brațele lui . Își puse mâinile pe obraji mei și își apropia buzele de fruntea mea . Am privit șocat spre el ce îmi zâmbi imediat după sărutul ăla .

Robert : eu plec acasă , îmbrăcate gros afară încă este frig . Noapte bună iubi !

Eu : noapte bună !

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum