14.

1.3K 83 28
                                    

Ami pove ...

Am rămas cu mama în hol , nu știam ce să mai zic eram în hainele lui , clar banuia ceva și acel ceva nu este de bine m-am uitat la ea avea mâinile pe lângă corpul ei finuț , corpul care mi-a dat viață sunt în fața ființei care m-a născut , așteptând ceva , o ceartă , un reproș, o morală care mă va scoate din sărite dar la care nu pot comenta de loc .

Mama : deci ai mers la Luca ... Huh ... Nu vreau să încep iar acest subiect , dar sigur nu ești gay ?

Eu : mamă ! Nu sunt doar ca am vrut să vorbesc cu cineva , am mers la Kevin dar am renunțat la idee . Am zis că dacă tot am bani să merg la niște cumpărături . Pe trolebuz a început ploaia , nu aveam umbrelă la mine nici nu știam ca o să apară ditai ploaia . Am fugit prin ploaie dar tot m-am udat destul de serios , am făcut cumpărăturile și când să ies ploaia aia parcă persista și era mai deasă , am zis să stau în magazin până se oprește . Și după 5 minute de stat acolo , a apărut Luca care aproape m-a certat pentru neatenția mea . Huh ...

Mama : înțeleg dragă a fost doar un accident și cumparaturile  ?

Eu : mi-am luat ceva de ronțăit , am vrut să văd ieri un film și l-am văzut cu el și tot cu el am mâncat și cele cumpărate de mine .

Mama : bine Ami , sper să nu răcești ! Hai mai bine să îți dau o pastilă în caz de ceva .

Am stat la masa din bucătărie cu un pahar cu apă în mână , așteptând ca mama să apară cu ceva medicament . După ce a revenit în bucătărie , mi-a dat pastila , eu luând-o frumos din mâna ei și înghițind-o împreună cu un pahar sănătos de apă .

Mama : trebuie să îți zic ceva important , practic trebuia să fie prezent și tatăl tău , dar el este încă la muncă și cum mânie ai liceu , nu te pun să stai treaz până la ora la care o să vină el acasă .

Eu : te ascult mami ...

Mama : noi doi , adică eu și tatăl tău o să plecăm cu niște afaceri în străinătate . Și ar fi o problemă dacă ai rămâne singur să zic o lună .

Eu : i-ar plecați ? Bine fie sunt de acord , aveți aprobarea mea !

Mama : sper ca nu te superi pentru asta ?

Eu ; nu ! Sunt chiar împăcat cu ideea până la urmă nu este prima dată .

Mama : păi da , am să îți i-au ceva frumos de acolo . Cam ce ai vrea ?

Eu : nu știu , dar totuș unde mergeți ?

Mama : în Franța cu avionul !

Eu : adică peste Ocean ?

Mama : exact dragă ...

Eu : pai nu știu ceva frumos , chiar nu știu .

Mama : voi vedea eu , tu nu ai teme de făcut pentru mâine ?

Eu : ou ... Ba da , m-am luat cu vorba doar știi cum sunt mami ! Vai , vai merci ca mi-ai adus aminte de ele .

Mama : cu plăcere și altă dată .

Eu : hamm ... Dar când plecați mai exact ?

Mama : peste 2-3 zile ...

Eu : înțeleg ...

***

Dis de dimineață am sărit din pat la strigatele mamei care se pare ca a observat că eu nu dau semne de viață , am să întârzii iar , băga-mia-și. Tu soartă crudă iar te joci cu mine ! M-am îmbrăcat cu niște haine la nimereală nici nu m-am uitat la ele , am coborât treptele în fugă gata să sar pe ușa de la intrare .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum