6.

1.5K 121 43
                                    


La Media : Rose și George .

Ami pove ...

Mergeam spre casă împreună cu Kevin , povesteam de copilărie și cât de nebunii am devenit și eram așa inocenți pe atunci . Eu tot așa am rămas mai inocent de fel  , asta a zis el ca eu nu m.am schimbat prea mult și ca sunt copilăros și inocent , sunt o pufosenie vreau să fiu flocoșit .

Kevin : hei , asta nu e mașina Regelui ?

Eu : hă ... Ba da , ce caută el aici ? Ajută-mă ce ar face el aici ? Spun panicat in timp ce mă agitam .

Kevin : nu știu ...

Eu : Merg să aflu , ne mai vedem bine .

Kevin : da mâine la liceu , nu ști avem ceva teme pentru mâine ?

Eu : nu știu , trebuie să mă uit , o să mă uit și îți trimit mesaj .

Kevin : așa , așa ... Micul meu tocilar !

Eu : nu sunt tocilar , nici măcar nu învăț așa de bine nu am note așa mari , cum ar trebui să aibă un tocilar .

Kevin : dar ești .

Eu : nu știu , doar pentru ca mereu am toate cărțile și mereu îmi fac temele asta nu înseamnă ca sunt .

Kevin : bine , bine boss ... eu te las . Noapte buna !

Eu : noapte buna !

Am intrat în casă precum un fulger , iar din camera de zi am auzit mici râsete ce răsunau sublim în întreaga casă . Mi-am dat jos tenisi din picioare si apoi geaca de piele . Mă îndreptam spre acea încăpere și râsetele se întețeau , a urmat o pauză în care i.am auzit vocea groasă la Luca . Am stat nemișcat ascultând  discuția lor din spatele zidului care ne despărțea .

Luca : este cam târziu dacă nu se întoarce ?

Tata : fii fără grijă este băiat mare . Mai zine ceva despre tine !

Tata , domnul Nathanael Evans , păr șaten spre blond , ochii verzi albăstrui , mai înalt de cât mine cam 1,80 pot zice ,  pot vorbi orice cu el mereu mă ascultă , face glume , multe glume cam proaste dar suportabile . Este serios foarte serios când vine vorba de afacerea pe care o conduce și atunci când sunt probleme în familie . Este un familist la fel ca mine , mereu mă încurajează să fac ceva și îmi dă putere . E de ajuns să ridice tonul ca părul mi.se zbârlește pe spate .

Mama : are dereptate este destul de târziu .

Mama , doamna Liza Evans , părul lung până sub umeri , brunetă , ochii căprui , mică de statură 1,68 . O femeie puternică și independentă , îi place ca totul să fie perfect , acest aspect l.am moștenit de la ea . Ea este mereu mama protectoare cu spirit de leoaică care ar ucide pe oricine pentru copilul ei , înțelegătoare , se panichează repede când pățesc ceva și este în stare de orice cred , de asta nu îi zic mereu ce pățesc sau dacă sunt răcit , e prea protectivă . Mereu se îngrijește de firmă împreună cu tata e este omul lui de bază , pare calmă dar are o atitudine vulcanică . O iubesc mult și pe ea dar și pe tata ! Dar nu îmi place un lucru , acordă mai multă atenție firmei , iar eu sunt lăsat pe dinafară mereu .

Luca : merg să îl caut . Mulțumesc pentru ospitalitate , nu am știut că Ami are niște părinții așa de tari .

Mama : mulțumim , te mai așteptăm pe la noi .

Tata : deci ai zis că ești prieten cu Ami nu ? Ce fel de prieten dacă nu te deranjează ?

Luca : da sunt . Pai doar prieteni , domnule Evans .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum