11.

1.3K 95 41
                                    

La Media : Robert.

Luca pove...

Cum dracu poate cineva să fie așa de drăguț , băiatul asta mi-a făcut o erecție frumușică . Aiaiai ... zău că înnebunesc acum . Ham ... Baiatu meu e virgin deci practic eu aș fi prima persoană din viața lui . Mă încântă ideea și nu voi permite nimănui să îl atingă , nici cu un deget . O să fie al meu trup și suflet și eu o să fiu a lui . Cred că ar trebui să fiu cu ochii pe el , îmi pare că mă evită și nu știu de ce , dacă se îndepărteza de je s-ar putea îndrăgosti de alt cineva și eu nu vreau asta , de fapt nu vreau să fiu căutat de poliție pentru o crimă .

Tot ce vreau e să știu de ce mă evită și de ce Kevin , prietenul lui știe atâtea despre mine sau de ce tot susține acest lucru cum că mar cunoaște .

Acum sunt în mașina lui tata , împreună cu ce-i doi frați ai mei . Nu am venit cu mașina mea deoarece tata a insistat să îmi trimită el un taxi . Se pare ca avem cam multe de vorbit de oarece tata a insistat să merg acasă la el , la casa familiei mele . De două luni nu am mai călcat în casa asta , locul unde am copilărit o ciudată senzație de dor mă cuprinde și zâmbesc incontrolabil . Dar nu am lipsit de cât doar două luni de acasă și îmi este dor , chiar m-am schimbat mult .

Eram pe terasă admirând luna ce strălucea în liniște pe cer acompaniată de câțiva nori . Alex își făcu simțită prezența cu un joc din degete pe balustrada din lemn , tipic lui .

Alex : deci frate , tu îl placi pe băiatul ăla Ami ? Mă întreabă el detașat .

Eu : tu ce crezi ? Am zis cât timp îmi aprindeam o țigară .

Alex : îmi dai și mie un foc ?

Eu : da ! I-am dat bricheta și el și-a aprins țigara , a tras din ea adânc , apoi a lăsat fumul să se amestece cu aerul curat . S-a uitat pe sub gene la mine și mi-a dat bricheta înapoi .

Alex : frate eu zic că ești nebun ! Serios gay ? Cât de prost să fi ...

Eu : nu mă interesează părerea ta sau a lor ! Strig la el , mai să îl scuip pe față .

Alex : mai ușor frate ca nu e de murit doar renunță la el !

Eu : auzi mă ce zici să renunți tu la fițele astea de miliardar . Repet mă doare fix între ouă , da !

Alex : uite care e șmenu Luca , nu te mai comporta ca un copil . Ai înțeles , doar îi cauzezi probleme la tata .

Eu : nu prea cred , nu am făcut câte ați făcut tu și Cody .

Alex : și vrei să faci ? Nu fi ca noi , poți iubi pe oricine dar nu îl fă de rușine pe tata cu fițele de răsfățat . Vezi astea , îmi arată țigările , ele sub o altă formă mi-au stricat viața , doar pentru ca profitam de persoane mai slabe de cât mine așa făceam banii ! Îți vine să crezi eram pe cale să merg la pârnaie dacă nu apărea tata cu pilele lui .

Eu : ce crezi că nu am reușit să intru în vechea voastră gașcă , o ba da și ghici ce ? Am fost liderul lor .

Alex : foarte drăguț , ce să îți povestesc .

Eu : îl pot iubi pentru ca așa vreau da ! Și nimeni nu mă poate opri . Dacă ați vrut o schimbare la mine , pai uite el este . Dacă nu trebuia să îl impresionez cu gesturi drăguțe , tot liceul era plin de sângele plozilor de acolo !

Alex : măcar dacă te-ai gândi și la el , crezi că părinții lui care sunt la fel de respectați ca tata ar vrea relația asta ? Nu , cine ar vrea să știe ca copilul lui este gay ? Îți zic eu dacă nu te-ai prins . Nimeni !

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum