31.

1K 71 127
                                    

Autor pove ....

Șatenul și roșcatul erau încă  în celulă , nu aveau ce face și de plictiseală scoteau tot felul de trăsnăi pe gură .

Ami : te-aș fute acum !

Kevin : și eu pe tine !

Amândoi : glumesc mă !

Ami : știam ...

Kevin : și eu ...

Ami : mă plictisesc de moarte . Oare ce face Luca ? Lucaaaaa !!!!!! Hai și trage mi-o înaintea ălora !!!! Lucaaaaaaaaa !!!!!!!!!!! Bărbate !!!!!!!!!!

Kevin : am să mor posedat de ăsta de lângă mine ! Salvați-mă de ăsta !!!! Și pateul are viațăăăăă !!!! Într-o lume acră ca asta plină de murături ....

Ami : serios , murături ?!

Kevin : da , de ce nu ?

Ami : nu vrei să știi la ce m-am gândit !

Kevin : stai să meditez .... hammmm .... Simplu la Luca ?

Ami : aaaaa ... da !

Kevin : știam eu ...

Ami : era evident .... mă gândesc non-stop la el !

Kevin : mda ... și cum de l-ai iertat așa de repede ???

Ami : cum ? Simplu , am cedat ! Chiar dacă m-a rănit îl iubesc , și el , nu știu cum să o zic pentru a mă exprima mai frumos , m-a schimbat . Nu este ca tine ca restul , niște fiori au fost îndeajuns de puternici pentru a mă îndrăgosti de el .

Kevin : frumos ...

Ami : foarte ... Dar tu de ce lai ajutat atunci ?

Kevin : ei bine ...

Ami : spune ...

Kevin : vă stă prea bine împreună și nu aș fi dorită să vă fi văzut separați unul de altul .

Ami : merci , înseamnă mult !

Kevin : hei oi fi eu rău și cum sunt eu , dar îmi pasă și de ceea ce simți tu !

Ami : frate ești tare ...

Kevin : merci știam asta deja .

Ami : cine este omul cu valoare ?!

Kevin : eu ..

Ami : aș arunca cu dolari în tine dar am mâinile legate la spate . Ce ia-și fi bătută pe ăia ! Le pasam una din dreapta și stângă și erau pe jos . Dar au pus dracu știe ce în mâncarea.

Kevin : da , da ...

Ami : ce nu mă crezi ?

Kevin : eh ... Sunt șanse de 0% să te cred .

Ami : așa te-aș bate acum dacă nu aș fi legat .

O liniște se instală între aceștia , erau plictisiți de moarte . Ne mai reușind să stea în șezut șatenul se prăbuși pe cimentul rece din încăpere . Roșcatul sări ca ars și se târâ până lângă acesta începând să se împingă cu genunchii în el . Crezu că șatenul e pe moarte , se putea aștepta la orice de la el să leșine sau să moară după ce leșină .

Ami : bau ...

Kevin : băi ... Am crezut că ai murit !

Ami : nici o șansă .

Kevin : nu mai fă asta !

Ami : bine , idiot cu diplomă .

Kevin : hei mai ți minte în clasa a 1-a când nu puteai zice tablou ?!

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum