12.

1.5K 104 56
                                    

La media : Jo și Randi - întreabă inima .

Ami pove ...

M-am trezit undeva pe la vreo 12 cred . Am început cu veșnica rutină de dimineață , am coborât treptele apoi cu pași lenți m-am îndreptat spre bucătărie . Tata vorbea la telefon în timp ce mama spăla niște farfurii , cred că sunt cele folosite la cina de aseară .

Eu : bună dimineața ! Mamă te pot ajuta ?

Mama : nu mă descurc eu ...

Eu : bine dacă zici tu .

Am căutat prin dulap o pungă cu cereale am pus punga pe masă , apoi am mers spre frigider și am luat o sticlă cu lapte . Am așezato și pe aceasta pe masă , iar apoi am luat un bol și o lingură . Am pus cereale în bol și apoi laptele peste ele . Mă uitam intens la bol în timp ce amestecam în el pentru a se înmuia cerealele .

Ceea ce se întâmplase ieri era pură nebunie , o nebunie prea mare . Doar cu gândul la ziua de ieri îmi vine să mă dau cu capul de pereții . Încă îi simt mâna pe piciorul meu și pe poponeț , mă arde . De ce el ? De ce nu ea ? Nici nu vreau să știu ! Vreau să scap cum-va de aici din lumea asta , să fug , nu vreau iubită , nici iubit ! Vreau să fiu singur , să merg la facultate și să îmi fac părinții mândri . Poate o ea nu este în viața mea , dar el , el , el îmi răscolește capul momentan și nu știu cum dar mă face să cred într-un viitor împreună cu el . Nu pot să îl văd fără el ! Parcă toată ființa mea , întreg sufletul meu îl striga pe el , zici că îl cunoșteam de mai de mult , îi știam parcă numele și nu mint când zic că mă trezeam strigând parcă numele lui sau când vedeam umbre în vise care îi seamănau și care mă sărutau cu foc , întreaga mea viață parcă am știut că eu sunt al lui și nu trebuie să las pe cineva să mă atingă în nici într-un fel . Dar acum ce mă fac ? Sunt speriat și dragostea ce o simt pentru el se poate numi " iubire " sau măcar să aibe legătură cu asta . Ce simt de fapt ?

Tata : fiule ești cam gânditor în dimineața asta . S-a întâmplat ceva ?

Eu : nu tată , doar îmi făceam planuri pentru ziua de azi !

Tata : aha ...

Mama : dragă cum te-ai simțit cu ce-i trei frați ?

Eu : bine !

Tata : da ! Mai bine cred că s-a simțit cu Luca de cât cu ceilalți doi frați Adams . Am dreptate Ami ?

Eu : oarecum da , adică pe Luca îl știam deja pe ce-i doi nu , iar cu ajutorul lui m-am împrietenit mai repede cu ei .

Mama : sunt niște copii extraordinari , mai ales Luca , se vede că este fiul lui Henry .

Eu : serios ?

Mama : da ! Iar din cele spuse de tatăl lui , Luca s-a schimbat mult de când a început liceul . Domului i-se pare ciudată această schimbare bruscă .

Eu : ce vrei să zici ?

Mama : nimic, nimic ... Chicoti ea subtil privind nostalgică la vasele spălate de ea . Mă uitam pe sub gene la femeia ce mi-a dat viață încercând să o înțeleg și tot nu înțelegeam ce vrea să zică . Am dreptul acum să vorbesc cu Luca sau nu știu .

Tata : deci sunteți ce-i mai buni prietenii ? Deci ne cred doar prieteni și nu mai cred că sunt gay , iei . Am scăpat de o povară !

Eu : da !

Mama : așa o să fie mai ușoară asociația , zise și îmi făcuse cu ochiul .

Tata : da , dar oricum eu și Henry am stabilit tot deci nu se datorează totul celor doi !

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum