44.

1.1K 71 211
                                    

Autor pove ...

În seara aia ce-i doi au rămas peste noapte în casa părinților lui Ami . Agitația ce se creă în ultimele ore în casă îi epuiză pe toți .

Acum în fosta camera a lui Ami , erau ce-i doi băieți , se strângeau în brațe unul pe altul . Nu vorbeau , tăcerea și întunericul o făcea în locul lor și privirile lor se intersectau una cu alta . Tăcuți în liniștea nopți , ce liniște când șatenul tremura în brațele brunetului mai să plângă . Asta nu era din vina liniști , era din alt motiv .  Iar acel motiv îi făcea să se încrunte sau să dea din cap în dezacord  . Din cauza cărui motiv se întâmpla asta ? Ei bine era din vina cerți ce avea loc acum pe hol .

Liza : este fiul tău , tu trebuia să ai grijă de el !

Nathanael : cine eu ? Tu erai mama parcă , tu l-ai născut !

Liza : și cu-i îi pasă , trebuia să fi cu ochii pe el . Mi-o trebuit mie să te i-au de soț , mai bine mă măritam cu dracu' nu cu tine . Până și el știe să aibe grijă de copii , dar nu eu m-am măritat cu tine !

Nathanael : atunci de ce te-ai mai căsătorit cu mine , de ce ai făcut asta ?

Liza : mama m-a pus să mă mărit cu tine , a vrut sa scape cât mai repede posibil de mine .

Nathanael : o respect pe mama ta dar tu exagerezi deja . Știi cum îi atunci când ți prea mult în tine și apoi explodezi .

Liza : da !

Nathanael : fix asta fac și eu acum . Mi-a ajuns ! Totul mi-a ajuns , fac tot ce îmi ceri și tot nu ești mulțumită ! Fac totul !

Liza : dar nu o faci cum trebuie . Vezi de asta nu trebuia să mă căsătoresc cu tine ești prea moale .

Nathanael : și tu prea încrezută !!!

Liza : ce ???

Femeia începu să plângă , era prima dată când soțul ei o insultă și nervi , împreună cu cuvintele acestuia i-au făcut lacrimele să țâșnească din ochi ei căprui .

Nathanael : haide să ne potolim iubire  , nu ajungem nicăieri cu disputa asta !

Liza : poate tu nu ajungi , dar eu da . Trebuia să fii cu ochii pe el ! Trebuia ...

Nathanael : cine eu ?! Eu sunt mai tot timpul ocupat cu firma la fel ca tine !

Liza : ești imposibil Nath ! Divorțez !!!!

Nathanael : ce faci ?

Liza : ce ai auzit !

Șatenul tremura în brațele brunetului . Nu dorea să își vadă părinții separați , mai ales din cauza lui , când a fost vorba de Rose nu a fost așa și nu au strigat așa de tare . Un sughiț zugrumat îi părăsi buzele , plângea și o făcea din vina lor . Aceștia nici nu mai încetau să își împartă cârpele pe hol , continuau să urle unul la altul .

Brunetul simțind și auzind cum băiatul din brațele sale plângea din vina ălora . Nu mai suportă atâta ceartă pe un subiect ce ar trebui să țină de trecut acum , părinți băiatului ar trebui să conștientizeze că acum contează nu mai și nu mai viitorul . Se ridică din pat mergând spre ușă pe care o deschise larg și începu și el să strige la ei , dar mai moderat , dar îndeajuns de tare pentru ai acoperi pe domnii Evans .

Luca : la ora asta ar trebui să fiți în pat înveliți nu pe hol certând-u-vă ca doi boi . Băiatul vostru plânge din vina voastă , măcar de v-ați gând și la el . Dar nu o faceți , nici odată nu ați făcut asta ! Nici nu vă prea pasă de el sau de ceea ce vrea sau simte . Vă recomand să vă calmați și să mergeți în camera voastră .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum