26.

1.1K 96 92
                                    

Luca pove ...

Îl admiram de la distanță pe tot parcursul petreceri organizate pentru el . Era plin de viață și avea o căldură aparte pe care o transmitea persoanelor din jurul lui .

Liza : sunt așa fericită ca ai venit ! Nu știu ce are , de când am venit din deplasarea pentru afacere , îmi părea extrem de abătut . Așa a fost și când am ajuns aici , dar imediat ce a intrat cu tine în sală parcă se lumină la față .

Eu : înțeleg , doamnă Evans !

Liza : nu știu , mereu este deprimat și abătut .

Eu : nu este chiar așa , are și el momentele sale de izolare .

Liza : înțeleg ... Sper că te-ai simțit bine în seara aceasta și dacă te-a supărat cu ceva copilul meu , îmi poți zice .

Eu : nu și petrecerea este minunată , ați făcut o treabă excelentă cu organizarea .

Liza : îți mulțumesc mult !

Eu : nu aveți pentru ce .

Rose : mamă poți veni puțin ?!

Liza : trebuie să plec , distracție plăcută .

Eu : vă mulțumesc !

Mi-am băgat mâna în felia de tort ce o aveam în față și am pornit spre ringul de dans unde se zbenguia piticu . M-am poziționat în spatele lui extrem de tăcut , făcându-i lui Kevin un semn pentru a tăcea . Așa a și făcut , mi-am întins mâna în față și mi-am luat avânt majindul pe Ami cu frișcă pe toată fața .

Acesta tresări , întorcându-se spre mine , începu să se șteargă de frișcă pe față . Era puțin nervos sau așa îmi părea mie . Tot ce făcu el după , fu să îmi de-a o palmă de toată frumusețea , o palma cremoasă și dureroasă pot spune . Își deplasă palma pe fața mea întinzând crema aproape de păr .

Ami : arta mea este splendidă , nu ar mai strica niște frișcă .

Eu : și doare !

Ami : chiar așa de tare te-am lovit ?!

Eu ; da ...

Ami : dă să pup ... Haide dă la mami să pupe . Haide ... te-aș săruta eu chiar acum dar nu pot să ajung la fața ta !

Oare a băut ceva ? Sau de ce face asta ?! Îmi par cam dubioase gesturile sale . Dar îi așa drăguț mai ales modul în care își ține buzele țuguiate așteptând să cobor la nivelul lui pentru a mă săruta . El vrea doar să lase un mic sărut pe obrazul meu , dar eu aș vrea un sărut pe buze .

Ami : glumeam !

Zise și mă trase pe ringul de dans unde am dansat alături de el și prieteni săi .

***

Dimineața veni și mă prinse încă în pat . Ce dimineață era 4 după masa ! Cred că sau schimbat câteva lucruri între noi . Telefonul îmi suna de ceva timp , și abia acum am început să îl aud .

Eu : alo !

Kevin : mda ... Alo și ție ! Cam ocupat ești de nu îmi răspunzi ?! Ai făcut ceva cu ăla micu ?

Eu : sunt foarte ocupat cu somnul , nu cu el !

Kevin : ou da ... am uitat că încă îi este frică de tine . Hahaha ...

Eu : da , ce să îți zic .

Kevin : să îmi zici ?! Nu ? Trebuie să îmi mulțumești pentru tot ce am făcut până acum .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum