39.

1.2K 67 153
                                    

Ami pove ...

Mă aflam lângă o casă mare , să fiu sincer arăta a vilă mai mult . În fața ei erau două porți mari din fier ce aveau ca extindere un gard . Am deschis poarta și am pășit în curte , în fața mea se afla o aleie lungă și lată pe lângă care își făceau veacul niște trandafirii .

Casa era superbă cum doar în filmele cu "Mafi" ai putea vedea . Era crem , un crem ce dădea în alb . Anotimpurile se schimbau cu cât mă îndreptam mai mult spre casă , era vară , toamnă , iarnă , primăvară , vară din nou , toamnă și apoi iarnă când acest anotimp veni iar totul împietrise în jur din vina acestuia . Dominând un alb curat și un gri murdar .

Acum eram în dreptul uși din lemn masiv , vântul a început să bată cu putere formând un viscol . Toată zăpada parcă se aduna în jurul acelei case , era prea frig așa de frig că îți îngheța până și inima . Prin viscol am văzut două luminii albe ce pâlpâiau , se stingeau și se aprindeau de parcă lumina ar fi feliată de ceva in fiecare secundă ce trecea , am văzut mai apoi două siluete una era înaltă și masivă și alta mică și pricăjită , din vina viscolului nu vedeam prea bine cine erau acele persoane .

În timp ce eram cu spatele la ușă aceasta se deschise și din spatele meu țâșni un copil , îmbrăcat în pijamale .

El : tată ... Tată .... am crezut că nu am să te mai văd . Eu și mama ne-am făcut atâtea griji pentru tine !

Acesta fugi prin zăpadă cu picioarele goale și sări în brațele tatălui său . Băiatul după cum arăta nu avea mai mult de 9-8 ani . Îmi dădeam seama ușor de acest aspect chiar dacă nu îi vedeam fața .

El : Tată dar cine este el ?!

Bărbatul nu îi răspunse , și-și dacă ar fi făcută asta nu îl puteam auzi . Priveam spre bărbatul ăla și spre copil , lângă ce-i doi se mai afla încă un copil . Am mers mai în față spre ce-i trei , încercam să le văd fețele dar viscolul mă împiedica .

Am auzit o voce cunoscută venind din spatele meu parcă eram eu , dar nu avea cum . Înainte de a mai vedea ceva legat de familia aia , am leșinat căzând în zăpadă . Le vedeam doar pași cum trec pe lângă mine intrând în casa lor . Am simțit o palmă caldă pe ochi mei ce își trecu mâna peste aceștia și somnul mă cuprinse , căzând într-un somn adânc .

M-am trezit panicat respirând greoii . Eram în cameră lângă Luca . Ce o însemna visul ăsta ?!

Luca : Ami ai pățit ceva ?

Eu : nu , doar ce am avut un vis ciudat .

Luca : aha ...

Eu : da ... nu îți face griji ! Haide la sonic .

Luca : da mami ...

Eu : hahaha ...

Luca : amuzant nu ?!

Eu : da !

Luca : la sonic acum !

Eu : bine tati !

Luca : tati ?

Eu : da ... nu știu cum să te alint așa că m-am gândit mult timp la unul , iar acum îmi ieși pe gură unul din cauza ta !

Luca : tare ... și îmi place mult alintul ăsta , mami ! Mă trase în brațele lui și mă sărută scurt pe buze .

Eu : bine , bine ... Noapte bună !

Luca : noapte bună !

***

Mă aflam în brațele lui privind un film la TV , îl urmăream aproape de o oră și reclamele erau prea lungi ocupând mai mult timp de difuzare decât filmul în sine. Un zgomot asemănător cu soneria se auzi și eu m-am ridicat , anunțând-ul pe brunet că răspund eu .

Iubire adevărată [ Yaoi ] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum